لیونل مسی حق ندارد خداحافظی کند


لیونل مسی حق ندارد خداحافظی کند

خولین آلوارز، ستاره تیم ملی آرژانتین، معتقد است که لیونل مسی باید همچنان به حضورش در این تیم ادامه دهد.

درخشش مسی در ترکیب تیم ملی آرژانتین و خصوصا در چند سال اخیر باعث شد که بسیاری از حسرت‌های قدیمی مردم این کشور به پایان برسد و آنها روزهای بسیار خوبی را تجربه کنند.

قهرمانی در کوپا آمه‌ریکا و همچینن بالا بردن جام قهرمانی جام جهانی 2022 قطر از بهترین لحظات برای آرژانتین بود که مدت زمان زیادی منتظر این لحظه بودند و حالا بیشتر از هر زمان دیگری نگران روز خداحافظی مسی از تیم ملی کشورشان هستند.

آلوارز در گفتگو با سایت گل درباره این موضوع اظهار داشت: «همه ما در تیم دوست داریم که او همچنان به حضورش در زمین بازی ادامه دهد و رهبر ما باشد. هرچند در نهایت تصمیم‌گیری درباره این موضوع به خودش بستگی دارد.

وقتی که بزرگ می‌شدیم، او اسطوره و الگوی من بود و به یاد دارم که اولین بار در تمرینات تیم ملی از مسی خواستم که عکسی به یادگار با من بگیرد. وقتی به تیم بزرگسالان رسیدم، واقعا همه چیز برایم جذاب بود. همه چیز دیوانه‌وار و در عین حال بسیار خوب بود.

لیونل مسی حق ندارد خداحافظی کند

همه سعیم را می‌کنم که از هر لحظه بازی با او لذت ببرم و از همه دستاوردهایی که با تیم ملی در این زمان و در کنار هم داشتیم لذت ببرم. این چیزی است که برای مدتی طولانی منتظرش بودیم.»

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی