X ممنوعیت جستجو عبارت «تیلور سوئیفت» را لغو کرد!


X ممنوعیت جستجو عبارت «تیلور سوئیفت» را لغو کرد!

شبکه اجتماعی «X» پس از مسدود کردن جستجوی عبارت «تیلور سوئیفت» توسط کاربران در هفته گذشته، امروز ممنوعیت جستجو را لغو کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، جو بناروچ، رئیس عملیات تجاری در X، روز دوشنبه در بیانیه‌ای گفت:« جست‌وجو مجدداً فعال شده است و شبکه اجتماعی X حساسیت بیشتری در خصوص محتواهایی این چنینی به خرج خواهد داد و در صورت یافتن آن را حذف می‌کند.»

جستجوی نام «تیلور سوئیفت» بعدازظهر یکشنبه در پلتفرم رسانه اجتماعی که قبلاً توییتر نام داشت با پیام خطای «مشکلی پیش آمد. دوباره بارگیری کنید» همراه می‌شد. X این اقدام را اقدامی موقتی خوانده بود که با «احتیاط فراوان» انجام شده است.

X ممنوعیت جستجو عبارت «تیلور سوئیفت» را لغو کرد!

این ممنوعیت جستجو پس از آن صورت گرفت که کاخ سفید روز جمعه تصاویر غیراخلاقی که از تیلور سوئیفت در پلتفرم X منتشر شده بود را غیرواقعی توصیف کرد و این موضوع را هشدارکننده عنوان کرد و تاکید کرد که رسانه‌های اجتماعی مسئولیت جلوگیری از انتشار چنین اطلاعات نادرستی را بر عهده دارند.

از زمانی که ایلان ماسک، میلیاردر آمریکایی، توییتر را در سال 2022 تصاحب کرد، به دلیل پست های جنجالی خود با انتقادهایی مواجه شد که باعث شد بسیاری از تبلیغ کنندگان در این پلتفرم به دلیل ترس از تبلیغات منفی، از آن خارج شوند.

منبع: reuters

227227

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1867514

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه علمی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جدیدترین عکس های 00:00 عاشقی با متن های رمانتیک