یک رسانه اسرائیلی مدعی شد: عقب‌نشینی بخشی از نظامیان اسرائیل از غزه و مرز لبنان


یک رسانه اسرائیلی مدعی شد: عقب‌نشینی بخشی از نظامیان اسرائیل از غزه و مرز لبنان

اقتصادنیوز: یک رسانه‌ اسرائیلی مدعی عقب‌نشینی بخشی از نیروهای ارتش این رژیم از نوار غزه و مرز فلسطین اشغالی با لبنان شد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، رادیو ارتش رژیم صهیونیستی مدعی شد که تیپ پنج ذخیره در نیروی ویژه «ناحال»، شب گذشته غزه را ترک کرده است.

تیپ پنج ذخیره در نیروی ویژه «ناحال» در شمال غزه می جنگید و مسئول کنترل مناطق ساحلی غرب شهر غزه بود.

خبر مرتبط
فوری/ عقب‌نشینی پنجمین تیپ ارتش اسرائیل از غزه

اقتصادنیوز : منابع رسانه‌ای عبری امروزچهارشنبه از عقب‌نشینی پنجمین تیپ ارتش اسرائیل از نوار غزه خبر دادند.

بر اساس این گزارش، تیپ ۶۴۶، تنها تیپ ارتش اشغالگر خواهد بود که در منطقه خان یونس در غزه مستقر خواهد بود.

رادیو ارتش رژیم صهیونیستی همچنین از شکست طرح پر کردن تونل های غزه با حماس خبر داد و اعلام کرد: پمپاژ آب دریا به تونل ها در شمال و مرکز غزه موفق نبود و ارتش، این طرح را کنار گذاشت.

رادیوی ارتش اشغالگر همچنین از عقب نشینی بخشی از نظامیان این رژیم از شمال سرزمین های اشغالی، در مرز با لبنان خبر داد و مدعی شد که ارتش تصمیم گرفته نیروهای رزمی را در مرزهای لبنان کاهش دهد.

خبر مرتبط
حمله موشکی مقاومت به مقر ارتش اسرائیل

اقتصادنیوز : شبکه ۱۲ تلویزیون اسرائیل امروز چهارشنبه از شلیک سه فروند موشک از خاک لبنان به منطقه «المناره» در ناحیه «الجلیل الاعلی» در شمال فلسطین اشغالی خبر داد.

بر اساس این گزارش، فقط نیروهای محلی برای جلوگیری از نفوذ نیروهای مقاومت، در شهرک های نزدیک مرز با لبنان مستقر خواهند شد.

به گزارش ایرنا، رادیو ارتش رژیم صهیونیستی در حالی مدعی عقب نشینی نظامیان این رژیم از مناطق هم مرز با لبنان و در عین حال غزه شده است که درگیری ها بین نیروهای مقاومت و اشغالگران در این مناطق کماکان ادامه دارد.

خبر مرتبط
خواب جدید اسرائیل برای آینده نوار غزه

اقتصادنیوز : رسانه‌های عبری گزارش دادند اسرائیل طرح جدید چند مرحله‌ای را برای آینده نوار غزه و روابط با تشکیلات خودگردان فلسطین مطرح کرده است.

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در روزهای گذشته خواستار حمله به جنوب لبنان برای مقابله با حزب الله شد و اعضای کابینه این رژیم نیز با برگزاری کنفرانسی، خواهان اشغال غزه شدند.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


قهرمان ایرانی پارالمپیک درگذشت