علیرضا جهانبخش و علی قلی زاده دو بمب بزرگ استقلال در نقل و انتقالات


علیرضا جهانبخش و علی قلی زاده دو بمب بزرگ استقلال در نقل و انتقالات

ماجرای قرار گرفتن علی قلی‌زاده و و علیرضا جهانبخش ۲ لژیونر ملی‌پوش کشورمان در فهرست استقلال به گفت‌وگوی تلفنی علی خطیر و جواد نکونام برمی‌گردد. ماجرایی که از همان ابتدا مشخص بود به جایی نمی‌رسد.

ماجرای علاقه استقلال برای جذب علی قلی‌زاده و و علیرضا جهانبخش به چند هفته پیش برمی‌گردد. سوم دی‌ماه، پرسپولیس در ورزشگاه آزادی به مصاف شمس آذر قزوین رفت و بارها تصویر قلی‌زاده که برای تماشای این مسابقه به ورزشگاه رفته بود، در رسانه‌ها به نمایش درآمد.

سپس، علی خطیر مدیرعامل استقلال با جواد نکونام سرمربی آبی‌ها تماس تلفنی برقرار کرده و خطاب به او می‌گوید: «حضور قلی‌زاده در ورزشگاه آزادی می‌تواند نشانه‌ای باشد مبنی بر اینکه او قصد آمدن به ایران را دارد و می‌خواهد در لیگ برتر بازی کند. شما که رابطه‌تان با قلی زاده خوب است با وی تماس گرفته و به او پیشنهاد بدهید اگر دوست دارد در ایران به فوتبالش ادامه بدهد، استقلال را برای ادامه فوتبال انتخاب کند!»

علیرضا جهانبخش و علی قلی زاده دو بمب بزرگ استقلال در نقل و انتقالات

جواد نکونام که از این پیشنهاد خطیر شوکه شده شده بود به او می‌گوید: بعید می‌دانم قلی‌زاده بخواهد به ایران بیاید. اول اینکه وی پرسپولیسی است و سپس خانواده‌اش قصد دارند در اروپا به زندگی ادامه دهند و به طور حتم قلی‌زاده در این مقطع زمانی به لیگ برتر باز نخواهد گشت!

چند روز بعد وقتی علیرضا جهانبخش در فهرست مازاد فاینورد قرار گرفت، علی خطیر بار دیگر با جواد نکونام تماس گرفت و این جملات را بر زبان آورد: «حالا که اعتقاد دارید قلی‌زاده پرسپولیسی است و قصد آمدن به فوتبال ایران را ندارد شما می‌توانید با توجه به رابطه خوبتان با جهانبخش که از آن حرف می‌زنید در صورتی که وی پیشنهادی از اروپا نداشت، در نیم فصل دوم استقلالی شود. حضور یک بازیکن بین‌المللی می‌تواند به شخصیت و وجهه استقلال کمک زیادی کند.»

جواد نکونام در پاسخ به اظهارات خطیر اعلام کرد او آینده فوتبالی خود را در اروپا جست‌وجو می‌کند و به طور حتم به این پیشنهاد پاسخ منفی خواهد داد!

علیرضا جهانبخش و علی قلی زاده دو بمب بزرگ استقلال در نقل و انتقالات

چند روز بعد فهرست اول جواد نکونام در اختیار باشگاه استقلال قرار می‌گیرد و نام جهانبخش و قلی‌زاده در لیست خرید آبی‌ها قرار می‌گیرد!

در نهایت و مطابق انتظار، خیلی زود این دو بازیکن به استقلال پاسخ منفی می‌دهند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


معما / زیر 10 ثانیه نسبت فامیلی ما رو حدس بزنید !!