سلاح ایران برابر سوریه چیست؟/ فریدون زندی پاسخ می دهد


سلاح ایران برابر سوریه چیست؟/ فریدون زندی پاسخ می دهد

به گزارش رکنا، در آخرین بازی مرحله یک هشتم نهایی جام ملت‌های آسیا امشب (چهارشنبه) ایران و سوریه از ساعت 19:30 به مصاف هم می‌روند. فریدون زندی بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال ایران در استودیوی...

به گزارش رکنا، در آخرین بازی مرحله یک هشتم نهایی جام ملت‌های آسیا امشب (چهارشنبه) ایران و سوریه از ساعت 19:30 به مصاف هم می‌روند.

فریدون زندی بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال ایران در استودیوی برنامه الکاس قطر حضور یافت و درباره بازی ایران و سوریه گفت: تاکنون نتایج ایران ممتاز بوده و بازیکنان بسیار خوب کار کرده‌اند. ایران در دیدار برابر هنگ‌کنگ و امارات می‌توانست بهتر ظاهر شود.‌ برابر امارات تیم سازماندهی مناسب را نداشت اما به طور کل امیدوارم که ایرانی‌ها بازی‌های اخیر خود را آنالیز کرده باشند و و اشتباهات خود را برطرف کنند.

او ادامه داد: ایران دیدار مهم و سختی برابر سوریه پیش رو دارد و امیدوارم که در این بازی اشتباه نکند. با توجه به نتایج اخیر، هواداران ایران منتظر هستند که تیم به پیروزی برسد و صعود کند اما بازی آسانی نیست.

زندی درباره سن و سال بالای بازیکنان ایران گفت: با وجود آنکه میهمان برنامه شما (زیاد شعبو بازیکن سابق سوریه) معتقد است که سن بازیکنان ایران بالاست و این نقطه‌ای منفی برای تیم است اما من این را مثبت می‌دانم. بازیکنان ایران ۷-۸ سال است که کنار هم بازی می‌کنند و به نظرم تجربه بالا برگ برنده و سلاح ایران برابر سوریه است.


سلاح ایران برابر سوریه چیست؟/ فریدون زندی پاسخ می دهد

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


70 عکس صبح بخیر انگیزشی با جملات مثبت و امید بخش