بهترین اپلیکیشن خرید بلیط هواپیما


سفر با هواپیما یکی از سریع‌ترین و راحت‌ترین روش‌های مسافرت است که باید برای بلیط آن نیز روش آسانی را پیدا کرد. روش‌های مختلفی وجود دارد که می‌توان برای خرید بلیط هواپیما اقدام کرد: از روش قدیمی رفتن به شرکت‌ها و آژانس‌های هواپیمایی گرفته تا خرید...

سفر با هواپیما یکی از سریع‌ترین و راحت‌ترین روش‌های مسافرت است که باید برای بلیط آن نیز روش آسانی را پیدا کرد. روش‌های مختلفی وجود دارد که می‌توان برای خرید بلیط هواپیما اقدام کرد: از روش قدیمی رفتن به شرکت‌ها و آژانس‌های هواپیمایی گرفته تا خرید اینترنتی که این روزها بسیار باب شده است. کسانی که زیاد به سفر می‌روند و نیاز زیادی به رزرو بلیط هواپیما دارند، می‌دانند که یکی از بهترین کارها برای خرید آسان و سریع بلیط، نصب اپلیکیشن خرید بلیط روی گوشی است.

بهترین اپلیکیشن خرید بلیط هواپیما

به این ترتیب مسافرت با هواپیما به یک کار بسیار سریع و بدون دغدغه تبدیل می‌شود که می‌توانید بلیط آن را تنها از طریق چند تماس روی گوشی موبایل هوشمندتان خریده و در دست داشته باشید. بنابراین اطلاع داشتن از سایت‌ها و اپلیکیشن‌های خرید بلیط هواپیما یکی از اصلی‎ترین دانستنی های سفر شما است. شما می‌توانید با شناختن بهترین اپلیکیشن خرید بلیط هواپیما، سفری امن و راحت و سریع را تجربه کنید.

فلایتیو

فلایتیو یک آژانس آنلاین فروش بلیط است که از سال ۱۳۹۵ آغاز به کار کرده و یکی از معتبرترین شرکت‌های عرضه و فروش بلیط پروازهای داخلی و خارجی است. فلایتیو علاوه بر این دارای خدمات گردشگری و سفر است که این آژانس را به یکی از بهترین‌ها در زمینه خرید آنلاین بلیط هواپیما، قطار و حتی اتوبوس، رزرو هتل و… با قیمت مناسب تبدیل می‎کند. روند خرید بلیط هواپیما به صورت اینترنتی از فلایتیو یک تجربه راحت و بی‎دردسر است که به دلیل اطلاعات جامعی که در سایت و اپلیکیشن آن وجود دارد، با چند کلیک یا لمس گوشی تلفن همراه، به تجربه‌ای مطمئن و سریع تبدیل می‌شود.
اگر برای خرید بلیط هواپیما به سایت فلایتیو سر بزنید و یا از طریق اپلیکیشن فلایتیو قصد خرید بلیط را داشته باشید، به راحتی امکان مقایسه قیمت پرواز ایرلاین‌های مختلف را خواهید داشت. شما حتی می‌توانید با استفاده از فیلترهای درون اپلیکیشن و سایت، ارزان‌ترین قیمت بلیط هواپیما را برای زمان یا بازه زمانی مورد نظر خود پیدا کرده و بهترین قیمت، بهترین پرواز و بهترین زمان را برای خرید بلیط پیدا نمایید.
خرید بلیط هواپیما برای پروازهای خارجی از فلایتیو این امکان را به شما می‌دهد که بهترین پروازهای خارجی را انتخاب نموده و برای آنها با کارت اعتباری داخلی بلیط بخرید. اگر شما یک مسافرت با مقاصد مختلف داشته و پس از رسیدن به یک مقصد در خارج از کشور، قصد سفر از آن شهر را به شهر دیگری داشته باشید، باز هم می‌توانید هنگام برنامه‌ریزی برای سفر در داخل کشور از طریق فلایتیو برای این مقاصد بلیط بخرید و نگران پرداخت ارزی نباشید. در واقع فلایتیو کار شما را در برنامه‌ریزی برای خرید بلیط و تنظیم برنامه‌های سفرتان راحت می‎کند.

مزایا استفاده از اپلیکیشن فلایتیو

امروزه گوشی تلفن همراه عضو جدانشدنی زندگی ماست که همیشه در دستان ما جای دارد. اپلیکیشن‌ها به عنوان دستیاران ما برای انجام کارهای مختلف عمل می‌کنند و اپلیکیشن‌ آژانس‌های هواپیمایی یکی از دستیاران همیشه حاضر برای خرید بلیط و سایر خدمات گردشگری هستند. به همین دلیل است که استفاده از اپلیکیشن فلایتیو کار شما را در زمینه سفر و گردشگری بسیار ساده می‌کند. شما می‌توانید از طریق این اپلیکیشن با تنوع خدمات فلایتیو در کمترین زمان ممکن آشنا شوید و متناسب با سلیقه و نیاز خود از آنها استفاده نمایید. از مزایای استفاده از اپلیکیشن فلایتیو مانند سایر خریدهای آنلاین این است که شما می‌توانید همه گزینه‌های خرید را با هم مشاهده نمایید. به این ترتیب شما می‌توانید تمامی ایرلاین‌ها و قیمت‌های مختلف بلیط آنها را مشاهده نمایید و سایر شرایط مانند میزان بار مجاز و به قابلیت استرداد بلیط هواپیما توجه کنید.
زمانی که از فلایتیو بلیط می‌خرید، به دلیل پشتیبانی کارشناسان این سایت در ۲۴ ساعت روز و ۷ روز هفته می‌توانید اطمینان داشته باشید که تمامی خدمات پشتیبانی در اسرع وقت برای شما انجام خواهد شد. به عنوان مثال اگر قصد کنسلی بلیط هواپیما و استرداد آن را دارید، می‎توانید در پروفایل کاربری خود، درخواست استرداد آنلاین بلیط هواپیما را ثبت نموده و در صورت امکان منتظر بازگشت بخشی از هزینه بلیطتان با توجه به زمان کنسلی آن باشید. امکان استفاده از خدمات پشتیبانی این سایت از طریق شماره تلفن ۴۱۵۰۱-۰۲۱ نیز وجود دارد. علاوه بر این، امکان پرداخت آنلاین به وسیله کارت‌های شتاب، داشتن اطلاعات در مورد نوع بلیط مانند سیستمی و چارتری در هنگام خرید آنلاین، امکان خرید آنی بلیط هواپیما رفت و برگشت یا یک طرفه، امکان رزرو هتل در سراسر ایران و شهرهای معروف کشورهای همسایه به صورت ریالی از سایر مزایای استفاده از این اپلیکیشن معتبر است.

بهترین اپلیکیشن خرید بلیط هواپیما
بنابراین مزایای اپلیکیشن فلایتیو عبارتند از:
• تنوع بلیط برای پروازهای خارجی و داخلی و قطار
• امکان رزرو هتل برای مقاصد داخلی و خارجی
• سبک‌ بودن اپلیکیشن با حجم کم‌تر از ۲ مگابایت
• دارای سریع‌ترین جستجوگر بلیط سفر
• ارائه بهترین قیمت بلیط‌ها و رزرو هتل
• امکان رزرو هتل خارجی با پرداخت ریالی
• صدور ویزا و خدمات ترانسفر فرودگاهی
• پشتیبانی به ‌صورت ۲۴ ساعته

علی بابا

علی‌بابا یکی دیگر از آژانس‌های بزرگ و معتبر برای خرید آنلاین بلیط هواپیما، اتوبوس و قطار برای مقاصد داخلی و پروازهای خارجی است. این شرکت از سال ۱۳۹۳ فعالیت می‌کند و در آغار کار خود را با فروش بلیط پرواز داخلی آغاز کرده است. امروزه علی بابا علاوه بر فروش بلیط، سایر خدمات گردشگری را نیز ارائه می‌دهد و دارای طرفداران و مشتریان زیادی است. اپلیکیشن علی بابا یکی از خدمات این سایت برای انجام سریع و آسان در زمینه گردشگری است و شما می‌توانید با نصب آن روی گوشی هوشمند خود تنها با چند کلیک لمسی ساده، بلیط هواپیما را برای مقاصد مختلف خریداری نمایید.

بهترین اپلیکیشن خرید بلیط هواپیما

مزایا استفاده از اپلیکیشن علی بابا

سایت و اپلیکیشن علی‌بابا سامانه معتبری هستند که خدمات‌رسانی آنها به بهترین و راحت‌ترین شکل صورت می‌گیرد. شیوه استفاده از این اپلیکیشن وارد کردن مبدا، مقصد و تاریخ پرواز در حساب کاربری شماست. پس از آن لیست پروازهای موجود برای مقصد در تاریخ معین شده به شما نشان داده می‌شود و شما می‌توانید مناسب‌ترین گزینه را از نظر قیمت بلیط و کیفیت پرواز انتخاب کرده و خریداری کنید. مزایای استفاده از این اپلیکیشن یکی داشتن تقویم قیمتی برای بازه زمانی مورد نظر است. همچنین انتخاب ایرلاین محبوبتان از میان شرکت‌های هواپیمایی ماهان، زاگرس، کیش ایر، قشم ایر، آسمان، کاسپین، تابان، وارش یا معراج برای پروازهای داخلی با کمک فیلترهای این اپلیکیشن ممکن است. امکان پرداخت با کارت شتاب نیز یکی دیگر از مزایای اپلیکیشن علی بابا برای خرید ساده و سریع بلیط هواپیما است. امکان استرداد بلیط هواپیما نیز یکی دیگر از مزایای اپلیکیشن علی بابا است.

بهترین اپلیکیشن خرید بلیط هواپیما

اسنپ تریپ

اسنپ تریپ یک وب سایت و اپلیکیشن وابسته به صنعت گردشگری است که بیشترین تمرکزش بر یافتن هتل و اقامتگاه‌های مناسب در سراسر کشور قرار دارد. با این همه شما می‌توانید از اسنپ تریپ برای خرید بلیط هواپیما نیز، برای پروازهای داخلی و خارجی اقدام نمایید. اسنپ تریپ یکی دیر از معتبرترین درگاه‌های خرید اینترنتی بلیط هواپیما و البته رزرو اقامتگاه هست که شما را با بهترین هتل‌ها در سراسر کشور آشنا کرده و به این ترتیب امکان سفری راحت و امن را برای شما فراهم می‌نماید.

بهترین اپلیکیشن خرید بلیط هواپیما

مزایا استفاده از اپلیکیشن اسنپ تریپ

اپلیکیشن اسنپ تریپ را می‌توان از مایکت، گوگل پلی، بازار و سایت اسنپ تریپ دریافت کرده و روی گوشی تلفن همراه نصب نمود. این اپلیکیشن برای یافتن بهترین اقامتگاه و ایجاد آرامش و خیال راحت پیش از سفر، کمک شایانی به مسافران می‌نماید. اگر وارد اپلیکیشن اسنپ تریپ بشوید، شما می‌توانید تمامی مطالب مربوط به هتل‌ها از امکانات اتاق‌ها گرفته تا فاصله هتل از جاهای دیدنی مقصد خود را مشاهده نمایید. خدمات پشتیبانی نیز از دیگر مزایای اپلیکیشن اسنپ تریپ است که در طول سفر همراهتان خواهد بود. علاوه بر این، در خود اپلیکیشن اطلاعات جامع و کاملی درباره نحوه رزرو هتل وجود دارد.

سپهر ۳۶۰

وب سایت سپهر۳۶۰ یکی از سایت‌های معتبر با عمر حدود ده سال است که با نمایش بلیط‌ هواپیما به مسافران، به آنها خدمات‌رسانی می‎کند. کاری که در این سایت انجام می‌شود این است که فهرستی جامع از پروازها را به مسافران نشان می‎دهد تا بتوانند برای خرید بلیط اقدام نمایند.

بهترین اپلیکیشن خرید بلیط هواپیما

مزایا استفاده از اپلیکیشن سپهر ۳۶۰

در اپلیکیشن سپهر ۳۶۰ ارائه اطلاعات پروازی و بلیط‌های بیش از ۳۰۰ آژانس هواپیمایی به صورت طبقه‌بندی شده انجام می‌شود. این امر باعث می‌شود که مسافران بتوانند مراکز اصلی خرید بلیط هواپیما را بیابند و برای خرید بلیط از آنها اقدام نمایند. بنابراین مهم‌ترین مزیت استفاده از این اپلیکیشن امکان خرید مستقیم و بی‌واسطه از فروشنده اصلی بلیط هواپیما است. این اپلیکیشن برای اعتبار بخشی به فروشندگان مرتبط، بر اساس کیفیت خدمات‌رسانی‌شان، به آنها ستاره داده و کاربران را مستقیما به مالکان اصلی پروازها مرتبط می‌کند.

سفر مارکت

سفرمارکت یک موتور جستجوگر است که برای مسافران و گردشگران امکان جستجوی بلیط و سایر خدمات گردشگری، مقایسه قیمت‌ها و انتخاب خدمات را فراهم می‎آورد. این سایت و اپلیکیشن اطلاعات جامعی را از هزاران آژانس گردشگری از سراسر کشور به مسافران می‎دهد و در زمینه انتخاب بهترین‌ها به آنها یاری می‌رساند.

بهترین اپلیکیشن خرید بلیط هواپیما

مزایا استفاده از اپلیکیشن سفر مارکت

اپلیکیشن سفر مارکت ساده‌ترین مسیر برای سخت‌ترین انتخاب‌ها را پیش روی شما می‌گذارد. زمانی که قصد جستجو در دریای اطلاعات مربوط به خرید بلیط و گردشگری را دارید، می‌توانید با استفاده از سفر مارکت، مسیر خود را بهینه کرده و با کوتاه کردن راه، جهان را در جیب‎های خود داشته باشید.

الی گشت

بهترین اپلیکیشن خرید بلیط هواپیما

الی گشت یکی از اولین‌ها در زمینه صنعت گردشگری آنلاین و خرید اینترنتی بلیط هواپیما است که به مقصد شهرهای مختلف ایران و جهان به صورت آنلاین و حضوری بلیط می‌فروشد. خرید بلیط از سایت یا با استفاده از اپلیکیشن، تنها با یک شماره تلفن برای درست کردن حساب کاربری و داشتن کارت بانکی با رمز اینترنتی ممکن است. وارد کردن اطلاعات دقیق شخصی و هویتی مسافران باعث می‌شود که بدون هیچ دردسری با همان بلیط اینترنتی و بدون پرینت گرفتن به فرودگاه رفته و سوار هواپیما بشوید.

مزایا استفاده از اپلیکیشن الی گشت

استفاده از اپلیکیشن الی گشت به شما امکان خرید بلیط پرواز برای مقاصد داخلی و خارجی را در تمام نقاط ایران و بسیاری از مقاصد خارج از کشور فراهم می‌کند. در اپلیکیشن الی گشت بیش از ۹۰۰ ایرلاین به شما معرفی می‌شوند که شما می‌توانید به راحتی توسط کارت اعتباری خود، بلیط مورد نظر را به صورت آنی خریداری نمایید. شما هم‌چنین می‌توانید به همراه بلیط هواپیما خدمات سفر مانند اخذ ویزا و ترانسفر فرودگاهی را خریداری نمایید. فراموش نکنید که در هنگام استفاده از اپلیکیشن الی گشت می‌توانید کلاس پروازی، نوع بلیط مانند چارتر یا سیستمی را تعیین کرده و بلیط هواپیما لحظه آخری بخرید. شما با استفاده از اپلیکیشن الی گشت می‎توانید تعداد توقف در طول مسیر را تعیین کرده و خدمات پشتیبانی این سایت نیز بهره‌مند شوید.

بهترین اپلیکیشن خرید بلیط هواپیما
استفاده از اپلیکیشن ها در سفر چه کمکی به ما می‌کند؟

همان طور که پیشتر هم گفتیم، امروزه تلفن‌های هوشمند یکی از بخش‌های جدانشدنی در زندگی ما هستند که روز به روز با گسترش خدماتشان به آسان شدن زندگی ما کمک شایانی می‌کنند. هوش مصنوعی و خدماتی که در اختیار ما قرار می‌دهد نیز، مزید بر علت شده که زندگی برای ما روز به روز ساده‌تر شده و اطلاعات قابل دسترسی بیشتری باشد. یکی از بخش‌های اساسی موجود در هر گوشی هوشمند، اپلیکیشن‌های مختلفی هستند که هر یک به منظور خاصی طراحی شده و به کاربران کمک می‌کنند تا بدون سرگردانی در موتورهای جستجوگر مانند گوگل، به سادگی بتوانند در مسیر کوتاهی، به هدف جستجوی خود دست یابند.

اپلیکیشن‌هایی که برای مسافرت طراحی شده‌اند و در بالا به بعضی از آنها که از همه معتبرتر و کارآمدتر هستند اشاره شد، نیازهای ما را هدف قرار داده‌اند. به عنوان مثال با ورود به اپلیکیشن فلایتیو و داشتن پروفایلی با نام کاربری و مشخصات خودمان، تمامی خریدهای پیشین ما در حافظه اپلیکیشن نصب شده در تلفن هوشمند خودمان وجود دارد و می‌توانیم در اسرع وقت برای مقصد همیشگی‌مان بلیط بخریم و یا از سایر پیشنهادات آن استفاده کنیم. در دسترس بودن و امکان استفاده همیشگی از آن، در تمام ساعات شبانه‌روز و در هر مکانی، از دیگر مزایای اپلیکیشن‌های آژانس‌های هواپیمایی هستند که تنها با یک اتصال اینترنتی ما را به تمام دنیا وصل می‌کنند.
منبع: دانستنی های سفر

بهترین اپلیکیشن خرید بلیط هواپیما

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 0 میانگین: 0]

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گردشگری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید