تل‌آویو: حملات به غزه را متوقف نمی‌کنیم


تل‌آویو: حملات به غزه را متوقف نمی‌کنیم

وزیر خارجه رژیم صهیونیستی شامگاه سه‌شنبه گفت که حتی اگر تمام اسرای صهیونیست نیز آزاد بشوند، این رژیم حملات به نوار غزه را متوقف نمی‌کنند.

تل‌آویو: حملات به غزه را متوقف نمی‌کنیم

به گزارش راهبرد معاصر. در ادامه اصرار مقامات رژیم صهیونیستی بر تداوم جنایات علیه ساکنان نوار غزه علی‌رغم درخواست‌های جهانی برای توقف جنگ، «اسرائیل کاتص» وزیر خارجه این رژیم نیز بر تداوم حملات تاکید کرد.

کاتص شامگاه سه‌شنبه در مصاحبه با نشریه آلمانی «بیلد» گفت که حتی اگر تمام اسرای صهیونیست نیز آزاد بشوند، این رژیم حملات به نوار غزه را متوقف نمی‌کنند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا کابینه تل‌آویو آماده مذاکره برای توقف درگیری‌ها در صورت آزادی همه گروگان‌ها و کنار گذاشتن ایده نابودی کامل حماس است، اظهار داشت: «پاسخ من منفی است».

این مقام صهیونیست مدعی شد: «ما می‌خواهیم گروگان‌ها را آزاد کنیم، اما این فقط در صورت فشار نظامی به غزه، خانیونس و سایر مکان‌هایی که حماس در آن حضور دارد امکان‌پذیر خواهد بود».

کاتص با درخواست از سایر کشورها مانند مصر برای فشار آوردن به حماس، افزود: «تا زمانی که حماس از لحاظ نظامی و سیاسی شکست نخورد، با توقف جنگ موافقت نخواهیم کرد».

شامگاه سه‌شنبه نیز «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی برای جلب کردن دوباره اعتماد صهیونیست‌ها، تاکید کرده بود که این رژیم هرگز نیروهایش را از نوار غزه بیرون نخواهد آورد و زندانیان فلسطینی را نیز آزاد نمی‌کند.

از سوی دیگر، وبگاه «آکسیوس» گزارش داد که «ران دِرمِر» وزیر امور راهبردی رژیم صهیونیستی روز چهارشنبه به آمریکا می‌رود تا درباره روند جنگ غزه و طرح‌های تل‌آویو برای زمان بعد از جنگ گفتگو کند./ فارس

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بهترین فیلم‌های رمانتیک و عاشقانه از نگاه imdb