نمایشگر گلکسی اس24الترا تو ذوق کاربران سامسونگ زد!


نمایشگر گلکسی اس24الترا تو ذوق کاربران سامسونگ زد!

خریداران گوشی گلکسی S24 از مشکل عجیبی در این محصول شکایت دارند. به گفته‌ی یکی از کاربران در ایکس نمایشگر گلکسی S24 اولترا کسل‌کننده است و زمانی که تنظیمات نمایشگر را روی حالت Vivid انتخاب می‌کند، تغییری در رنگ‌ها ایجاد نمی‌شود.

سامسونگ به کاربران امکان می‌دهد تا تنظیمات نمایش رنگ را در انواع گوشی‌ سامسونگ شخصی‌سازی کنند. معمولاً انتخاب حالت Vivid باعث نمایش اشباع‌تر و غنی‌تر رنگ‌ها و کنتراست بهتر می‌شود.

حالت Vivid برای کاربرانی که حالت استاندارد نمایشگر را کسل‌کننده می‌دانند، یک مزیت محسوب می‌شود؛ اما ظاهراً این قابلیت در گلکسی S24 به‌درستی کار نمی‌کند.

سامسونگ در خصوص مشکل یادشده اشاره کرده است که نسخه‌ی نرم‌افزار می‌تواند باعث ایجاد مشکل شده باشد. ظاهراً ایراد نمایشگر گلکسی S24 مربوط به رابط کاربری One UI 6.1 می‌شود و احتمالاً با آپدیت نرم‌افزاری در آینده این مشکل برطرف خواهد شد.

زومیت پیش‌تر گلکسی S24 اولترا را زیر ذره‌بین برد و به‌زودی بررسی عمیق گلکسی S24 و گلکسی S24 پلاس منتشر خواهد شد (در بررسی گلکسی S24 اولترا نمایشگر این گوشی را جزو نقاط قوت برشمردیم). قیمت گوشی پرچمدار سامسونگ در مدل پایه از ۷۹۹ دلار شروع می‌شود.

227227

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1867199

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه موبایل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پرورش گل برگ ذرتی گیاه آپارتمانی + شرایط و نگهداری از این گل زیبا