وزیر صهیونیست: توقف جنگ به معنای شکست قطعی اسرائیل است


وزیر صهیونیست: توقف جنگ به معنای شکست قطعی اسرائیل است

در پی انتشار اخبار پذیرش طرح مبادله اسرا در نشست پاریس بتسلئیل سموتریچ وزیر دارایی رژیم صهیونیستی و از مهم‌ترین متحدان نتانیاهو تحقق این توافق را شکست قطعی اسرائیل توصیف کرد.

وزیر صهیونیست: توقف جنگ به معنای شکست قطعی اسرائیل است

به گزارش راهبرد معاصر؛ شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی به نقل بتسلئیل سموتریچ اعلام کرد، ما از طرح توافقنامه‌ای می‌شنویم که در چارچوب آن آتش بس دائم حکمفرما می‌شود، تحقق چنین امری به معنای شکست قاطع اسرائیل و به هدر رفتن خون تمامی نظامیان ما است، که در غزه کشته شدند.

گفتنی بعد از سخنان سموتریچ و تهدید‌های بن گویر در رابطه با خروج از ائتلاف در صورت وقوع چنین امری، روزنامه معاریو به نقل از نخست وزیر رژیم صهیونیستی اعلام کرد، ارتش اسرائیل از نوار غزه خارج نخواهد شد، نتانیاهو در مورد مبادله اسرا هم ادعا کرد، تل‌آویو با آزادی هزاران اسیر فلسطینی هم مخالف است.

این اخبار در حالی منتشر می‌شوند که رسانه‌های عبری زبان از پذیرش طرح میانجی‌ها توسط نمایندگان رژیم صهیونیستی خبر می‌دهند.

یسرائیل هیوم در خبری که امروز سه شنبه در تارنمای خود منتشر کرد نوشت: منابع اختصاصی ما اعلام کردند دیدی بارنیاع رئیس موساد، به همراه رئیس سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا سیا، نخست وزیر قطر و مدیر سرویس اطلاعات مصر پیش نویس توافقنامه را امضا کرده‌اند.

به نوشته یسرائیل هیوم، ارزیابی‌ها نشان می‌دهند که اگر جنگ بیش از دو ماه متوقف شود، احتمال آن که به طور کامل متوقف گردد هم بسیار زیاد است. / تسنیم

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پرستو صالحی: امیر تتلو را یک بار در تهران دیدم/ در ترکیه فحشم داد