ارتباط ماهواره‌ای این‌بار در گوشی چینی بازار ایران!


ارتباط ماهواره‌ای این‌بار در گوشی چینی بازار ایران!

از مدت‌ها پیش شایعه شده بود که شیائومی در حال کار روی اولین گوشی تاشو منعطف خود است. جدیدترین گوشی شیائومی احتمالاً میکس فلیپ نام دارد و اکنون مشخصات و ویژگی‌های خاص این مدل فاش شده است.

به گزارش زومیت، به‌گفته‌ی افشاگر معروف، Digital Chat Station، گوشی آینده غول فناوری چینی ممکن است مشخصات و ویژگی‌های بهترین گوشی های شیائومی را داشته باشد. او با انتشار پستی در ویبو ادعا کرد که میکس فلیپ به پردازنده‌ای پرچم‌دار مجهز خواهد بود.

علاوه‌براین، گوشی میکس فلیپ ممکن است حتی از ارتباط ماهواره‌ای نیز پشتیبانی کند. این ویژگی‌ای است که اغلب در بهترین گوشی‌ های بازار یافت می‌شود و گزارش‌های قبلی را تأیید می‌کند. حتی بهترین گوشی سامسونگ، یعنی گوشی گلکسی S24 اولترا، نیز از ویژگی یادشده بی‌بهره است.

ارتباط ماهواره‌ای این‌بار در گوشی چینی بازار ایران!


شیائومی هنوز جزئیات رسمی‌ این گوشی تاشو را منتشر نکرده است؛ اگرچه شایعات قبلی به‌جای پردازنده اسنپدراگون ۸ نسل ۳ به اسنپدراگون ۸ نسل ۲ اشاره کرده بودند. این انتخاب ممکن است نتیجه تلاش‌های شیائومی برای تعدیل قیمت گوشی باشد.

افشاگر معروف اضافه کرد که طراحی جلو و پشت گوشی به‌همراه مشخصات دوربین، از ویژگی‌های برجسته آن هستند؛ اما متأسفانه جزئیات دقیق‌تری به‌اشتراک گذاشته نشده است.

هنوز دقیقاً مشخص نیست که می میکس فلیپ چه‌ زمانی رسماً عرضه خواهد شد. بااین‌حال، شیائومی میکس فلیپ درکنار گوشی شیائومی ۱۴ اولترا از راه می‌رسد. گفته می‌شود این مدل تا پایان ماه آینده در چین رونمایی خواهد شد؛ بنابراین، ممکن است میکس فلیپ نیز در ماه فوریه (بهمن و اسفندماه) عرضه شود.

227227

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1867192

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه موبایل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


معما / زیر 10 ثانیه نسبت فامیلی ما رو حدس بزنید !!