جزئیات استرداد مسعود ترکیبی به ایران


جزئیات استرداد مسعود ترکیبی به ایران

رئیس پلیس بین‌الملل فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران از دستگیری و استرداد فردی ملقب به مسعود ترکیبی به اتهام کلاهبرداری و پولشویی به کشور خبر داد.

به گزارش مشرق از پایگاه خبری پلیس، سردار مجید کریمی روز سه‌شنبه در تشریح جزییات این خبر اظهار داشت: در پی اعلام مراجع قضایی مبنی بر تحت تعقیب قرار دادن فردی مشهور به مسعود ترکیبی به اتهام کلاهبرداری و پولشویی و دایر کردن مراکز قمار به صورت سازمان یافته و اینکه اکنون در خارج از کشور اقامت دارد، موضوع دستگیری وی در دستور کار ماموران پلیس بین‌الملل فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران قرار گرفت.

رئیس پلیس بین الملل فراجا توضیح داد: این متهم که از صاحبان یکی از سایت‌های قمار و شرط بندی در فضای مجازی بوده با کمک همدستانش، با برنامه‌ریزی قبلی و روش‌های پیچیده ارتباط گیری، افراد جوان را جهت استفاده در شغل‌های کاذب و مدل شدن فریب می‌داد.

ترکیبی یکی از سرپل‌های قاچاق انسان بوده است

کریمی ضمن اشاره به همکاری متهم در ایجاد و مشارکت در مسیرهای امن پولشویی افزود: این متهم یکی از سرپل‌های قاچاق انسان بوده که از هویت قربانیان خود برای نیل به اهداف کلاهبرداری و پولشویی استفاده می‌کرده است.

رئیس پلیس بین الملل فراجا افزود: پلیس بین‌الملل‌ با استفاده از ظرفیت‌های سازمان اینترپل و هماهنگی‌های لازم با مراجع مربوطه داخلی و خارجی، علیه وی اعلان قرمز صادر و متعاقباً متهم را در کشور محل اختفاء ردیابی، شناسایی و در نهایت دستگیر کرد.

وی ضمن اشاره به تلاش پلیس بین‌الملل فراجا، در ردیابی، شناسایی و دستگیری این مجرم و همچنین انعکاس تحت تعقیب بودن آن به مرزهای ورودی کشور خاطرنشان کرد: متهم توسط ماموران پلیس بین‌الملل فراجا، از طریق مرز هوایی فرودگاه امام خمینی (ره) به کشور مسترد و در اختیار مرجع قضایی قرار گرفت.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بازی های جنسی با همسر و ایجاد تنوع در رابطه زناشویی