دست نگه دارید؛ اقتصادی‌ترین موبایل سامسونگ در راه است!/ عکس


دست نگه دارید؛ اقتصادی‌ترین موبایل سامسونگ در راه است!/ عکس

بعد از معرفی و عرضه گوشی های سری جدید Galaxy A سامسونگ یعنی A54، A34 و A14 (که در بازار ایران هم پیدا میشن)، حالا نوبت به گوشی A24 رسیده تا با یه طراحی و ظاهر متفاوت از راه برسه تا طرفداران سامسونگ یه گزینه به روز و جدید در بین گوشی های میان رده داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سامسونگ گلکسی A۲۴ دارای صفحه نمایش ۶.۵ اینچی Super AMOLED با بریدگی برای دوربین سلفی است. این پنل دارای رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۳۴۰ پیکسل است، از نرخ رفرش ۹۰ هرتز و حداکثر روشنایی تا ۱۰۰۰ نیت پشتیبانی می‌کند.

در تست صفحه نمایش حداکثر روشنایی آن ۴۶۴ نیت به صورت دستی و ۱۰۱۲ نیت هنگام تکیه بر حالت روشنایی خودکار تخمین زده شده‌است.

دست نگه دارید؛ اقتصادی‌ترین موبایل سامسونگ در راه است!/ عکس تست حداکثر روشنایی صفحه نمایش

گلکسی A۲۴ از حالت‌های رنگی مشابه بسیاری از تلفن‌های هوشمند گلکسی پشتیبانی می‌کند؛ از تنظیم‌ رنگ‌ها در حالت Vivid تا قرار دادن آن‌ها در حالت طبیعی که به ترتیب با فضاهای رنگی DCI-P۳ و sRGB مطابقت دارند. همچنین می‌توانید هنگام استفاده از گزینه Vivid، تعادل رنگ سفید را به خوبی تنظیم کنید.

گلکسی A24 4G از HDR پشتیبانی نمی‌کند. اگرچه این گوشی دارای Widevine L1 DRM است و می‌تواند محتوای 1080p را در تمام برنامه‌های محبوب پخش کند.

گلکسی A24 4G از یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی تغذیه می‌کند؛ ظرفیت معمول در بسیاری از کشورها. گلکسی A24 4G امتیاز استقامت عالی 141 ساعت را کسب کرد.

منبع: GSMARENA

۲۲۷۲۲۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1867028

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه موبایل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم/ رونماییِ چین از اولین ربات انسان‌نمای تمام‌الکتریکی