خرید بعدی پرسپولیس و دردسر احتمالی برای سروش رفیعی


خرید بعدی پرسپولیس و دردسر احتمالی برای سروش رفیعی

سروش رفیعی در صورت خرید محمد خدا بندو لو تغییر پست می دهد.

پرسپولیس از یک ماه قبل به دنبال جذب محمد خدابنده‌لو هافبک میانی مس رفسنجان است که سابقه بازی در گل گهر سیرجان، پیکان تهران و ذوب آهن اصفهان را دارد.

یحیی گل محمدی از دو فصل قبل دنبال به خدمت گرفتن این هافبک 24 ساله بود تا تحرک بیشتری به خط میانی تیمش بدهد و حالا باشگاه پرسپولیس بیشتر از هر زمان دیگری به جذب این بازیکن نزدیک است.

با توجه به سیستم مد نظر اوسمار ویرا و اینکه او نشان داده با سیستم پایه 1-3-2-4 تیمش را به زمین می‌فرستد خدابنده‌لو باید در پست 10 و پشت تک مهاجم تیم در مرکز خط سه نفره به میدان برود. در این پست او رقیب سرخت و باتجربه‌ای مثل سروش رفیعی دارد که بازیکنی خلاق و توانمند است اما سروش در یک فصل و نیم اخیر بیشتر خصوصیات تدافعی پیدا کرده و مثل میلاد سرلک ترکیبی از کارهای ترکیبی، بازیسازی و امور تدافعی را ارائه می‌دهد.

خرید بعدی پرسپولیس و دردسر احتمالی برای سروش رفیعی

در عین حال با توجه اینکه پرسپولیس میلاد سرلک را از دست داده شاید اوسمار به این نتیجه برسد که در صورت جذب خدابنده‌لو از سروش رفیعی یک خط عقب‌تر و به عنوان یکی از دو هافبک تدافعی استفاده کند.

از آنجایی که مدل بازی مسعود ریگی و سینا اسدبیگی به یکدیگر شباهت دارد شاید اوسمار دنبال تنوع بیشتری در این منطقه باشد و از سروش رفیعی جای یکی از این دو هافبک استفاده کند تا توازن بیشتری در دفاع و حمله به وجود بیاورد و بحث بازیسازی از مرکز زمین پررنگ‌تر دنبال شود.

با این حال اگر باشگاه پرسپولیس موفق به جذب خدابنده‌لو نشود و دنبال گزینه دیگری نرود اوسمار روی سروش رفیعی به عنوان اولین گزینه در پست 10 حساب باز خواهد کرد هر چند می‌توان از او انتظار تغییرات غیرقابل پیش بینی هم داشت؛ مثلا اینکه از امیری یا عالیشاه در این پست بهره ببرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


غیبت وزنه‌برداری ایران در قهرمانی نوجوانان جهان