معرفی محصولات جدید کرمان موتور در نمایشگاه خودرو تهران


معرفی محصولات جدید کرمان موتور در نمایشگاه خودرو تهران

کرمان موتور ضمن حضور در نمایشگاه خودرو تهران محصولات جدید خود را معرفی کرد.

«خبرماشین» - کرمان موتور ضمن حضور در نمایشگاه خودرو تهران محصولات جدید خود را معرفی کرد.

کی ام سی X۵


به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «خبرماشین»؛ کی ام سی X۵ که روی همان پلتفرم و بدنه جک S۵ تولید خواهد شد، مجهز به پیشرانه ۱.۵ لیتری توربوشارژ و گیربکس اتوماتیک دو کلاچه خواهد بود؛ این موتور با کد HFC۴GB۲.۴E شناخته می‌شود که علاوه بر جک S۵ نیوفیس، در دیگر محصولات کرمان موتور همچون کی ام سی K۷ نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد. به نحوی که حالا ۱۸۱ اسب بخار قدرت و ۳۰۰ نیوتن متر گشتاور از موتور کی ام سی X۵ بیرون می‌آید.

معرفی محصولات جدید کرمان موتور در نمایشگاه خودرو تهران

بک X۳


X۳ یک کراس اوور کامپکت به حساب می ‌آید و باتوجه به میزان تقاضا در این سگمنت می تواند طرفداران بسیاری داشته باشد. X۳ پرو به پیشرانه ۱.۵ لیتری تنفس طبیعی مجهز است که حداکثر ۱۰۲ اسب بخار قدرت و ۱۴۰ نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند و نسخه تولیدی خودروسازان بم با گیربکس CVT و تحت نام تجاری خودروسازان بم BAC به بازار عرضه خواهد شد.
BAC X۳ خودروی کم مصرف، دارای استارت دکمه ای و ورود بدون کلید به خودرو ، سیستم مالتی مدیا ۸ اینچ ، کروز کنترل و سیستم رانندگی هوشمند شامل مجموعه ای از امکانات ایمنی و سهولت رانندگی از جمله ABS+EBD,ESC,VDC,EBA,TCS,HHC خواهد بود.

نمایشگاه بین‌المللی خودرو، فناوری‌های نوین و صنایع وابسته تهران (اتو اکسپو تهران) از 9 تا 15 بهمن در مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب برگزار می‌شود و کرمان موتور به عنوان یکی از تولیدکنندگان‌ خودروهای لوکس‌ در کشور، با مجموعه کاملی از محصولات خود در این نمایشگاه حضور خواهد داشت و تکنولوژی و آینده بازار خودرو ایران را به نمایش می‌گذارد.


حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


راحت شدی عزیزم