معرفی کی ام سی ایگل کرمان موتور در نمایشگاه خودرو تهران


معرفی کی ام سی ایگل کرمان موتور در نمایشگاه خودرو تهران

کی ام سی ایگل به عنوان اولین خودروی بومی کرمان موتور بر پایه پلتفرم اختصاصی با نام پلتفرم PS۱، در نمایشگاه خودرو تهران در معرض نمایش قرار گرفته است.

«خبرماشین» - کی ام سی ایگل به عنوان اولین خودروی بومی کرمان موتور بر پایه پلتفرم اختصاصی با نام پلتفرم PS۱، در نمایشگاه خودرو تهران در معرض نمایش قرار گرفته است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «خبرماشین»؛ این خودرو بر روی پلتفرم PS۱ طراحی شده و این موضوع از این جهت حائز اهمیت است که برای نخستین بار در کشور اجرایی شده و به عبارتی دیگر اولین بار است که خودرویی بومی از یک خودروساز خصوصی قرار است روانه بازار شود.

ایگل مجهز به یک پیشرانه ۱.۵ لیتری تنفس طبیعی با سیستم VVT است. این موتور ۴ سیلندر و ۱۶ سوپاپ توان تولید حداکثر قدرت ۱۰۴ اسب بخار و نهایت گشتاور ۱۳۷ نیوتن متر را دارد و قدرت از طریق جعبه دنده CVT به چرخ های جلو می رسد. سیستم تعلیق در جلو از نوع مک فرسون و در عقب از نوع توییست بیم است.

کی ام سی ایگل سدانی اقتصادی در رده ابعادی B پلاس تنها محصول اختصاصی خودروسازی بخش خصوصی است. این خودرو به عنوان رقیب ایران خودرو تارا و سایپا شاهین روانه بازار خواهد شد.

در این خودرو امکاناتی نظیر فرمان کمکی برقی، چراغ های LED، چراغ های روشنایی روز، سنسور نور، گرم کن آینه های جانبی، کروز کنترل، روکش چرم مصنوعی، کیسه هوای راننده و سرنشین، سنسور پایش فشار باد تایر ها (TPMS)، سنسور دنده عقب و … وجود دارد.

نمایشگاه بین‌المللی خودرو، فناوری‌های نوین و صنایع وابسته تهران (اتو اکسپو تهران) از 9 تا 15 بهمن در مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب برگزار می‌شود و کرمان موتور به عنوان یکی از تولیدکنندگان‌ خودروهای لوکس‌ در کشور، با مجموعه کاملی از محصولات خود در این نمایشگاه حضور خواهد داشت و تکنولوژی و آینده بازار خودرو ایران را به نمایش می‌گذارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دکوراسیون مجلل رستوران فریبا نادری بازیگر ستایش ! / آینه کاری و علم هم داره !+ عکس