حقوق و بیمه کارکنان بیمارستان گاندی پرداخت می‌شود


حقوق و بیمه کارکنان بیمارستان گاندی پرداخت می‌شود

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به ابراز نگرانی رئیس بیمارستان گاندی در خصوص حقوق و بیمه کارکنانش بعد از حادثه آتش سوزی، گفت: حقوق و بیمه کارکنان بیمارستان پرداخت می‌شود.

به گزارش مشرق، مهدی چمران در حاشیه دویست و دوازدهمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران در جمع خبرنگاران با بیان اینکه رئیس بیمارستان گاندی نگران حقوق و بیمه کارکنان بود که پرداخت می‌شود، تصریح کرد: دولت به پلاسکو کمک نکرد؛ بنیاد نسبت به ساخت پلاسکو اقدام کرد. باید بیمارستان گاندی نیز مجدداً راه‌اندازی شود، اما اینکه چه کمکی صورت بگیرد، بحث دیگری است.

چمران در ادامه با بیان اینکه در جلسه امروز حسابرسی چند مجموعه شهرداری از جمله سازمان املاک و شرکت پیام‌رسا برای سال ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ انجام خواهد شد، اظهار کرد: طرحی در خصوص بافت‌های تاریخی برای تعیین نحوه مدیریت آن بررسی خواهد شد.

وی همچنین با بیان اینکه هنوز خبر خاصی از انعقاد قراردادهای حمل و نقلی در چین نداریم، یادآور شد: ارتباطات برقرار است، اما هنوز اطلاع کاملی نداریم.

چمران با بیان اینکه ۱۰ سال به تهران اتوبوس داده نشده است، تصریح کرد: سازندگان داخلی از دو سال پیش وارد عمل شدند، اما تا تجهیزات را آماده کنند، زمان برد. خودروسازان اعلام می‌کردند که تمام توان خود را برای ساخت به کار برده‌اند.

وی با اشاره به بازسازی اتوبوس‌ها در پایتخت، گفت: باید منتظر باشیم اتوبوس‌های خریداری شده از راه برسد. حداقل یکی از کارخانجات اتوبوس‌ها را در مدت پیش رو تحویل خواهد داد، اما این پاسخگوی نیازها نیست. فکر نمی‌کنم تعداد قابل ملاحظه‌ای اتوبوس تا پایان سال به ناوگان اضافه شود.

رئیس شورای شهر تهران ضمن ابراز خرسندی از اینکه نمایشگاه خودرو برای مردم زحمت ایجاد نمی‌کند و ترافیک ایجاد نخواهد داشت، یادآور شد: تاکید ما بر این است خودروسازان به سمت تولید خودرو برقی بروند که اعلام کردند تا سال آینده زیرساخت‌ها را برای ساخت خودروی برقی فراهم خواهند کرد.

وی همچنین با بیان اینکه خودروهای امدادی شهرداری از مردم هیچ وجهی دریافت نمی‌کنند، خاطرنشان کرد: جرثقیل‌ها نرخ مشخصی از شهروندان دریافت می‌کنند، اما اینکه رقم بالاست یا خیر، باید بررسی شود و اگر نرخ بالا باشد شورا باید وارد شود.

چمران با اعلام اینکه تراموا با چرخ لاستیکی و بدون ریل است، اظهار کرد: باید ببینیم قیمت تراموا چقدر است؟ گفته شده عمر و کیفیت آن بیشتر است و باید ببینیم کیفیت آنها نسبت به اتوبوس‌های سه کابین بهتر است یا خیر؟ هنوز مطالعات آن ارائه نشده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج