درخواست از شهرداری برای آذین بندی تهران همزمان با اعیاد مذهبی و مناسبت های ملی


درخواست از شهرداری برای آذین بندی تهران همزمان با اعیاد مذهبی و مناسبت های ملی

به گزارش رکنا، مهدی عباسی در تذکر پیش از دستور خود در صحن علنی شورای شهر تهران یکی از قله های موفقیت ایران را رشد علمی دانست و گفت: بدون شک آینده در اختیار کشورهایی است که به دانش دست پیدا...

به گزارش رکنا، مهدی عباسی در تذکر پیش از دستور خود در صحن علنی شورای شهر تهران یکی از قله های موفقیت ایران را رشد علمی دانست و گفت: بدون شک آینده در اختیار کشورهایی است که به دانش دست پیدا کردند.

وی در ادامه ضمن تشکر از هم سنگران عرصه علم گفت: درمناسبت های ملی و مذهبی قرار داریم بگونه ای که اعیاد ماه رجب، شعبان و دهه فجر قرار داریم و پیوند این اعیاد با عید نوروز به نظر می رسد که فرصت مناسبی است که در آذین بندی شهر و این فرصت استفاده کنیم و شهرداری این مهم را در دستور کار خود قرار دهد.

عباسی تاکید کرد: شهرداری تهران باید دستورالعمل ویژه بهار و عید نوروز را ابلاغ کند چراکه برخی از اقدامات اگر از الان ابلاغ شود تا زمان عید نوروز به نتیجه می رسد.

مهدی چمران نیز در واکنش به این تذکر به دیدار 4 ساعته مقام معظم رهبری از نمایشگاه علمی گفت: این نشان می دهد که ایشان چقدر به مباحث علمی اعتقاد عملی دارد و چندبار هم گفتم که پروژه های بزرگ را تا آنجا که اطلاع دارم شخصا تعقیب می کردند تا به نتیجه برسد و حمایت می‌کردند که اقدامی بسیار ارزشمند است.

وی ادامه داد: شهرداری همیشه آماده برگزاری جشن است اما باید کارهای ارزنده و نه اسراف، انجام شود.


درخواست از شهرداری برای آذین بندی تهران همزمان با اعیاد مذهبی و مناسبت های ملی

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


35 تصویر زمینه دخترانه جدید از عکس های شیک کیوت و با کلاس 2022