محسن رضایی: جنگ امروز ایران اقتصادی است


محسن رضایی: جنگ امروز ایران اقتصادی است

دبیر شورای‌عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا، کارآفرینان و مدیران برجسته بخش خصوصی را سرداران جنگ اقتصادی و دارای جایگاه مهم و ارزشمند دانست و تاکید کرد: جنگ امروز ایران جنگ اقتصادی است.

محسن رضایی: جنگ امروز ایران اقتصادی است

به گزارش راهبرد معاصر؛ محسن رضایی دبیر شورای‌عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا در دهمین همایش ملی مدیریت جهادی که با حضور دادستان کل کشور و جمعی از مدیران برجسته بخش خصوصی در مرکز همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما برگزار شد حضور یافت.

رضایی ضمن ابراز خرسندی از حضور در جمع کارآفرینان و مدیران برجسته بخش خصوصی، آن‌ها را سرداران جنگ اقتصادی و دارای جایگاه مهم و ارزشمند دانست و تاکید کرد: جنگ امروز ایران جنگ اقتصادی است.

دبیر شورای‌عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا، اقتصاد کشور را دچار پیچیدگی دانست و ادامه داد: برای بهبود اقتصاد نیاز به یک استراتژی واقعی داریم، چراکه به‌رغم تلاش‌های بی شائبه سه قوه برای حل و رفع مشکلات بخش خصوصی، اکنون، هم دولت هم بخش خصوصی و هم رهبر معظم انقلاب وضعیت کنونی را ایده‌آل نمی‌دانند.

وی با توضیح روش‌های اصلاحات اقتصادی و رفع مشکلات بخش خصوصی به دو صورت از بالا به پایین و از پایین به بالا تصریح کرد: ما نیاز به ترکیبی از این دو روش برای حل مشکلات داریم و همه باید با همکاری هم در این راستا قدم برداریم.

رضایی ضمن قدردانی از تشکیل و فعالیت انجمن مدیران جهادی کشور، از اعضا خواست برای حل دغدغه امنیت سرمایه‌گذاری، ایده‌ها و پیشنهادهای خود را به دبیرخانه شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا ارائه دهند.

عضو تشخیص مصلحت تشخیص نظام گفت: در هیچ کشوری از دنیا اینچنین جوسازی‌های سنگین رسانه ای در حوزه‌های اقتصادی برای ناامید و مسموم کردن فضای جامعه وجود ندارد و ما امروز نیاز به امید آفرینی در این حوزه داریم و البته نظارت‌ها و مراقبت‌ها هم باید با قوت ادامه داشته باشد./ایرنا

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


زشتی 9 ملکه زیبایی جهان بدون آرایش ! + عکس های قبل و بعد از مسابقه