سقوط مرگبار دختر 16 ساله از لانه شیطانی


سقوط مرگبار دختر 16 ساله از لانه شیطانی

مرگ دختری نوجوان که از طبقه دوم یک سوئیت اجاره‌ای رازهایی سیاه را برملا کرد.

به گزارش مشرق، حدود ساعت ۴ بامداد سوم بهمن ۲ پسر جوان، پیکر نیمه جان دختری را که برخی از استخوان هایش نیز شسکته بود با کمک یکدیگر روی دست گرفتند و با زحمت زیاد به درمانگاه فدک رساندند اما آن ها لحظاتی بعد درحالی از مرکز درمانی گریختند که پیکر دختر مذکور به دلیل شدت وخامت حالش به بیمارستان رضوی منتقل شد؛ اما طولی نکشید که مرگ دختر جوان در بی سیم های پلیس پیچید و بدین ترتیب گروهی از ماموران کلانتری معراج مشهد با هدایت سرگرد فعال(رئیس کلانتری) عازم مرکز درمانی شدند و به تحقیق دراین باره پرداختند.

عقربه های ساعت حدود ۱۴ بعدازظهر را نشان می داد که مراتب به قاضی ویژه قتل عمد مشهد گزارش شد و قاضی دکتر صادق صفری نیز تحقیقات قضایی را آغاز کرد. بررسی دوربین‌های مداربسته در مرکز درمانی فدک هویت دو پسر جوان را فاش کرد که دختر مذکور را روی دست گرفته بودند. هنوز چند ساعت از این ماجرا سپری نشده بود که نیروی انتظامی «فرهاد» را در بولوار شاهنامه به دام انداختند و تلاش ها برای دستگیری «رضا» جوان دیگر همراه وی ادامه یافت تا این که روز گذشته «رضا» نیز خود را به کلانتری معرفی کرد و تحت بازجویی قرار گرفت. وی گفت: من با دختری به نام مهشید ارتباط عاشقانه داشتم که دوست دختری به نام«شیرین» بود. «شیرین» از دوست پسر قبلی خود جدا شده و به همین خاطر تالمات روحی داشت ولی با یکی از دوستان من به نام «فرهاد» ارتباط داشت.

سقوط مرگبار دختر 16 ساله از لانه شیطانی

روز حادثه من و «فرهاد» تصمیم گرفتیم تا ساعاتی را با دوستانمان بگذرانیم. این گونه بود که هر۴ نفری به یک کافه زیرزمینی رفتیم و قلیان کشیدیم. حدود یک ساعت بعد «مهشید» از من خواست او را به منزلشان برسانم! من هم با موتورسیکلت او را رساندم و به کافه بازگشتم. قبل از آن یک سوئیت را در طبقه دوم ساختمانی در حاشیه خیابان به مبلغ ۳۰۰ هزار تومان اجار ه کردیم تا شب را دور هم باشیم. مقداری هم مشروبات الکلی به همراه داشتیم که کلید را از مالک ساختمان گرفتیم و بساط مشروب خوری را پهن کردیم اما چون «شیرین» به خاطر شکست های عشقی قرص هم مصرف می کرد ما سعی می کردیم که نگذاریم او مشروب بیشتری بنوشد! ولی در یک لحظه او پنجره سوئیت را باز کرد. ابتدا فکر کردیم به خاطر مصرف مشروب حال جسمی خوبی ندارد ولی ناگهان خود را پایین انداخت و ما که وحشت زده بودیم سراسیمه به داخل خیابان رفتیم و او را روی دستمان گرفتیم تا به مرکز درمانی بردیم!

روز گذشته هر دو متهم این پرونده (فرهاد و رضا) با دستور قاضی شعبه ۲۰۸ دادسرای عمومی و انقلاب مشهد به محل وقوع این حادثه تلخ هدایت شدند و درحالی به تشریح جزئیات ماجرای «لانه کثیف» پرداختند که سرهنگ ولی نجفی(رئیس دایره قتل عمد پلیس آگاهی مشهد) نیز حضور داشت.

شایان ذکر است: پس از انجام تحقیقات میدانی، دو متهم مذکور برای بررسی های بیشتر درباره این ماجرای تاسف‌بار بازداشت شدند و مالک ساختمان نیز به شعبه ویژه قتل عمد احضار شد.

سقوط مرگبار دختر 16 ساله از لانه شیطانی

منبع: روزنامه خراسان

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)