اوسمار برزیلی جانشینش را در پرسپولیس انتخاب کرد


اوسمار برزیلی جانشینش را در پرسپولیس انتخاب کرد

اوسمار، سرمربی جدید پرسپولیس امروز در اقدامی ناگهانی جانشین اش را در پرسپولیس انتخاب کرد.

بعد از جدایی یحیی گل محمدی از پرسپولیس ، وسلی ننکا مربی گلرهای برزیلی این تیم هم به دلیل مشکلات شخصی و بعد از توافق با مدیران پرسپولیس از این باشگاه جدا شد. با توجه به حضور بیرانوند در تیم ملی، گلرهای دوم و سوم پرسپولیس این روزها زیر نظر دستیار ایرانی ننکا تمرین می‌کنند و باشگاه پرسپولیس به دنبال جذب یک مربی گلرها است تا در نیم فصل دوم گلرهای این تیم را تمرین دهد.

بعد از انتخاب اوسمار به عنوان سرمربی جدید پرسپولیس نام دو مربی گلرهای سابق باشگاه پرسپولیس یعنی محسن سیدی و داود فنایی برای حضور مجدد در این باشگاه مطرح شده است. پیگیری‌های ما نشان می‌دهد هیچکدام از این دو نفر گزینه حضور در کادرفنی تیم پرسپولیس نیستند.

اوسمار برزیلی جانشینش را در پرسپولیس انتخاب کرد

آنطور که شنیدیم از آنجاییکه ننکا و اوسمار رابطه بسیار خوبی با هم دارند و هردو هموطن هستند، مربی گلرهای سابق پرسپولیس یک گزینه به اوسمار معرفی کرده و یک مربی گلر را به سرمربی جدید پرسپولیس پیشنهاد داده است. حالا قرار است بعد از بررسی و تایید نهایی سرمربی جدید پرسپولیس، مدیران این باشگاه پیشنهاد رسمی خود را به گزینه مدنظر ارائه کنند و در صورت رسیدن به توافق نهایی، این مربی به ایران بیاید و قراردادش را امضا کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انشا در مورد امید به زندگی ؛ چندین انشا ادبی و زیبا امید به زندگی