شهادت 350 فلسطینی در 48 ساعت گذشته در خان یونس


شهادت 350 فلسطینی در 48 ساعت گذشته در خان یونس

دفتر اطلاع رسانی دولتی در غزه یکشنبه شب اعلام کرد که ارتش رژیم صهیونیستی در ۴۸ ساعت گذشته مرتکب ۳۸ مورد کشتار دسته جمعی شده است که در نتیجه آن ۳۵۰ نفر در استان خان یونس در نوار غزه به شهادت رسیده‌اند.

شهادت 350 فلسطینی در 48 ساعت گذشته در خان یونس

به گزارش راهبرد معاصر؛ دفتر اطلاع رسانی دولتی در غزه تأکید کرد: تاکنون نیرو‌های امدادرسان و کادر پزشکی نتوانسته‌اند به ده‌ها شهید که پیکرهایشان در خیابان‌ها مانده است، دسترسی پیدا کنند، زیرا نظامیان اشغالگر با نقض قوانین بین المللی مانع جابجایی پیکر‌های شهدا می‌شوند.

دفتر اطلاع رسانی دولتی در نوار غزه تصریح کرد: به علت جنایت رژیم صهیونیستی در جلوگیری از خاکسپاری شهدا در آرامستان‌ها، پیکر‌های ۱۵۰ شهید در داخل مجتمع بیمارستانی ناصر به خاک سپرده شده‌اند.

این مرکز اطلاع رسانی دولتی فلسطین در غزه تاکید کرد: ما رژیم اشغالگر صهیونیستی را مسئول ارتکاب این جنایات مستمر علیه بشریت می‌دانیم و همچنین بر این باوریم که آمریکا و جو بایدن رئیس جمهور این کشور و جامعه جهانی به دلیل دادن چراغ سبز به اشغالگران برای ارتکاب کشتار، ویرانی و تروریسم آشکار علیه غیرنظامیان در نوار غزه، به طور مشترک مسئول ادامه این جنایات و کشتار علیه غیرنظامیان، کودکان و زنان هستند.

دفتر اطلاع رسانی دولتی در غزه در پایان خاطرنشان کرد: از کشور‌های جهان و کلیه سازمان‌های بین المللی می‌خواهیم رژیم اشغالگر صهیونیستی را برای توقف جنگ و نسل کشی و پاکسازی نژادی فلسطینی‌ها در نوار غزه و کشتار غیرنظامیان، زنان و کودکان تحت فشار قرار داده و جنایات این رژیم را محکوم و در دادگاه‌های بین المللی مانند دادگاه لاهه پیگیری کنند که نمونه این اقدام را کشور آفریقای جنوبی به عنوان یک قهرمان انجام داد و رژیم اشغالگر صهیونیستی را در مقابل جهانیان رسوا و سران جنایتکار آن را به جنایت نسل کشی متهم و برای آن‌ها درخواست حداکثر مجازات کرد. / سمانیوز


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بازیگری سحر قریشی در آمریکا ! + عکس پشت صحنه فیلم