برای ما عربستان یا کره جنوبی فرقی ندارند


 برای ما عربستان یا کره جنوبی فرقی ندارند

سرمربی تیم ملی استرالیا گفت: بازی‌ خوبی مقابل اندونزی انجام دادیم و همه تیم‌های آسیا پیشرفت کرده‌اند.

گراهام آرنولد پس از برتری ۴ بر صفر مقابل اندونزی در مرحله یک هشتم جام ملت های آسیا ، اظهار داشت: به اندنزی تبریک می گویم. بازی فیزیکی و خیلی قدرتی انجام دادند‌. یکی از بهترین حریفان ما بودند. تماشاگران انها هم جو خیلی ویژه‌ای را ایجاد کردند.

وی افزود: بازی خیلی خوبی انجام دادیم و توانستیم با حفظ شرایط مناسب به مرحله بعدی صعود کنیم.

سرمربی تیم ملی استرالیا گفت: فوتبال آسیا خیلی قوی شده است و تیم‌های خیلی خوبی دارد. به تمام حریفان احترام می‌گذاریم و از امروز آماده بازی بعدی می شویم تا با انرژی مثبت برای کاهش اشتباهات خود راهی بازی یک چهارم نهایی شویم. بازیکنان خیلی خوبی دارم که به کمک ما می آیند.

 برای ما عربستان یا کره جنوبی فرقی ندارند

آرنولد درپاسخ به این سوال که دوست دارد کدام تیم حریف استرالیا در یک چهارم شود، توضیح داد: برای ما فرقی نمی کند‌. الان وقت استراحت و سپس تمرین است تا از لحاظ جسمی و ذهنی آماده شویم.

وی تاکید کرد: باید خیلی ریلکس‌تر بازی کنیم. اعتماد به نفس کافی داشته باشیم و بازی با تمرکز بالا را انجام دهیم.

سرمربی استرالیا درپاسخ به آخرین وضعیت گتین جونز که به دلیل مصدومیت به بیمارستان منتقل شد، گفت: مهاجم ما به بیمارستان منتقل شد تا عکسبرداری شود‌. باید منتظر بمانیم چه اتفاقی رخ می دهد. البته بازیکنان خیلی خوبی مثل جوردی داریم که هر وقت بخواهیم بازی می کند.

آرنولد درمورد سه کلین شیت و دریافت تنها یک گل در جام ادامه داد: اگر به گذشته برگردیم می بینیم نتایج استرالیا چطور بوده است. کلین شیت بسیار مهم است. مخصوصا اینکه در یک تورنمنت هستید و یک پیام مهم به حریفان است که چه شرایطی داریم. ما با همین گل نخوردن نشان می دهیم برای هر اتفاقی آماد‌ه‌ایم و اعتماد به نفس کافی داریم. نتایج اینچنینی به ما کمک می کند از لحاظ ذهنی نیز آماده شویم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن تشکر رسمی از معلم؛ 20 متن متفاوت و جدید