چه کسی زوج احتمالی انتخاباتی ترامپ می‌شود؟


چه کسی زوج احتمالی انتخاباتی ترامپ می‌شود؟

اقتصادنیوز: با قوت گرفتن احتمال پیروزی نهایی دونالد ترامپ در انتخابات مقدماتی جمهوری‌خواهان، گمانه‌زنی رسانه‌ای درباره گزینه‌های او برای معاونت رئیس‌جمهور تشدید شده است.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از انتخاب، «کسی به عنوان معاون رئیس‌جمهور انتخاب می‌شود که آنقدر‌ها هم از انتخابش شگفت‌زده نمی‌شوید». ترامپ روز یکشنبه در ایالت نوادا این حرف را درباره زوج انتخاباتی خود برای بازگشت به کاخ سفید زد.

رسانه‌های نزدیک به جمهوری‌خواهان از قبیل نیویورک دیلی پست، شبکه فاکس نیوز و وبگاه تاون هال روز شنبه و امروز یکشنبه، گمانه‌زنی‌ها درباره فهرست افراد مدنظر دونالد ترامپ برای پست معاون ریاست جمهوری آمریکا را تشدید کردند.

آن‌ها فهرستی از افراد را به عنوان زوج احتمالی ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا منتشر کردند که در آن، وجود نام سیاستمداران زن خبرساز شده است.

در این فهرست نام تعدادی از رقبای جمهوری‌خواه ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری دیده می‌شود که طی هفته‌های اخیر به نفع او انصراف دادند: ویویک راماسوامی، سناتور تیم اسکات و فرماندار فلوریدا ران دسانتیس.

در شرایطی که بی‌توجهی نیکی هیلی نماینده آمریکا در سازمان ملل در دولت ترامپ به فشار‌ها برای خروج از انتخابات ادامه دارد، رسانه‌های حزب جمهوری‌خواه می‌گویند که «الیز استفانیک» قانونگذار ارشد جمهوری‌خواه در مجلس نمایندگان، «کَری لیک» نامزد مورد حمایت ترامپ برای مجلس سنا و «کریستی نوئم» فرماندار داکوتای جنوبی ممکن است به عنوان معاون ترامپ انتخاب شوند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه انتخابات

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس/ وقتی فرامرز قریبیان و زن جوانش مهمانی به خونه گوگوش رفتند!