زمان ثبت‌نام دوره‌های کاردانی نظام جدید اعلام شد


زمان ثبت‌نام دوره‌های کاردانی نظام جدید اعلام شد

زمان ثبت نام دوره کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی و حرفه‌ای و مؤسسات آموزش عالی غیردولتی- غیرانتفاعی بهمن ماه سال ۱۴۰۲ اعلام شد.

زمان ثبت‌نام دوره‌های کاردانی نظام جدید اعلام شد

به گزارش راهبرد معاصر؛ بر اساس مصوبات سی و هفتمین جلسه شورای سنجش و پذیرش دانشجو مقرر شد برای ظرفیت‌های خالی مانده رشته‌های تحصیلی مقطع کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی و حرفه‌ای و موسسات آموزش عالی غیردولتی - غیرانتفاعی سال ۱۴۰۲ که پذیرش آن‌ها بر اساس سوابق تحصیلی (معدل کل دیپلم) انجام شده، برای نوبت بهمن ماه پذیرش انجام شود.

به اطلاع متقاضیان ثبت‌نام و انتخاب‌رشته برای شرکت در این مرحله می‌رساند، ثبت‌نام و انتخاب‌رشته از روز سه‌شنبه به تاریخ ۱۰ بهمن ماه جاری تا روز شنبه ۱۴ این ماه از طریق درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان انجام خواهد شد. لازم به توضیح است اطلاعیه ثبت‌نام و انتخاب‌رشته حاوی شرایط و ضوابط پذیرش دوره مذکور از روز دوشنبه به تاریخ نهم بهمن ماه جاری از طریق درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان قابل دسترس خواهد بود.

متقاضیان کدرشته‌محل‌های پذیرش با سوابق تحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی برای ثبت‌نام و انتخاب‌رشته لازم است به درگاه اطلاع‌رسانی مرکز سنجش، پذیرش و امور فارغ‌التحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی به نشانی azmoon.iau.ir مراجعه کنند. / ایسنا


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان