X غرق در عکس‌های غیراخلاقی خواننده زن آمریکایی!


X غرق در عکس‌های غیراخلاقی خواننده زن آمریکایی!

عبارت «تیلور سویفت هوش مصنوعی» در شبکه‌های اجتماعی مختلف در سراسر دنیا در حال جست و جو است، اما شبکه اجتماعی X یکی از اصلی‌ترین بازیگران این رسوایی است، به طوری که تنها یک پست حذف شده در این شبکه اجتماعی به 45 میلیون بازدید دست یافته‌است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، تصاویر غیراخلاقی از تیلور سوئیفت که توسط هوش مصنوعی تولید شده‌است، تا روز گذشته در شبکه اجتماعی X دست به دست می‌شد؛ یکی از آن‌ها در X بیش از 45 میلیون بار بازدید داشته‌است و 24000 بار بازنشر شده‌است و صدها هزار لایک خورده‌است تا اینکه حساب کاربری تأیید شده‌ای که تصاویر را به اشتراک گذاشته بود به دلیل نقض خط‌مشی پلتفرم X به حالت تعلیق درآمد. این پست حدود 17 ساعت قبل از حذف روی پلتفرم X در حال گردش بود.

زمانی که کاربران شروع به توییت زدن در خصوص تصاویر غیراخلاقی کردند، انتشار تصاویر این بار از حساب‌های مختلف دوباره آغاز شد. بسیاری از آنها هنوز در شبکه‌های اجتماعی در حال گردش هستند و سیل جدیدی از تقلب‌های گرافیکی در شبکه‌های اجتماعی به راه افتاده‌است. در برخی مناطق، اصطلاح «تیلور سویفت هوش مصنوعی» به عنوان یک موضوع پربازدید ثبت شده‌است.

X غرق در عکس‌های غیراخلاقی خواننده زن آمریکایی!

گزارشی از 404 Media نشان داد که این تصاویر ممکن است از گروهی در تلگرام نشات گرفته باشند؛ جایی که کاربران تصاویر صریح تولید شده توسط هوش مصنوعی از زنان را که اغلب با Microsoft Designer ساخته شده‌اند، به اشتراک می‌گذارند. طبق گزارش‌ها، کاربران این گروه درباره نحوه پخش شدن تصاویر سوئیفت در X صحبت کرده بودند.

پلتفرم X بلافاصله پس از انتشار گسترده تصاویر تیلور سوئیفت در شبکه‌های اجتماعی خیلی نامحسوس طی بیانیه‌ای به این موضوع واکنش نشان داد و گفت:« انتشار تصاویر غیراخلاقی در X اکیدا ممنوع است. تیم‌های ما فعالانه تمام تصاویر شناسایی‌شده را حذف می‌کنند و اقدامات لازم را علیه حساب‌های مسئول ارسال آن‌ها انجام می‌دهند. ما به دقت وضعیت را زیر نظر داریم تا اطمینان حاصل کنیم که هر گونه تخلف فوراً رسیدگی می‌شود و محتوا حذف می‌شود. ما متعهد به حفظ یک محیط امن و محترمانه برای همه کاربران هستیم.»

X غرق در عکس‌های غیراخلاقی خواننده زن آمریکایی!

منبع: theverge

227227

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1866268

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه علمی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا