با 5 میلیارد تومان در این محله های تهران خانه بخرید!


با 5 میلیارد تومان در این محله های تهران خانه بخرید!

با وجود رکود بسیار در بازار مسکن، همچنان افرادی هستند که تمایل دارند آپارتمان‌هایی با قیمت مناسب و امکانات قابل قبول در تهران خریداری کنند.

به گزارش وقت صبح؛ علیرغم اینکه بازار فروش آپارتمان در تهران نسبت به سال‌ گذشته تغییر زیادی داشته و بازار مسکن در رکود شدیدی به سر می‌برد، همچنان افرادی هستند که تمایل دارند آپارتمان‌هایی با قیمت مناسب و امکانات قابل قبول را در این شهر خریداری کنند. قیمت آپارتمان در مناطق مختلف تهران بسیار متفاوت است، بنابراین با ۵ میلیارد تومان می‌توان در مناطق مختلف شهر خانه‌هایی خرید که ممکن است از نظر متراژ، سال ساخت، امکانات و دسترسی با یکدیگر متفاوت باشند.

واحد یک خواب در پونک

قیمت آپارتمان ۶۲ متری یک خواب در پونک که دارای پارکینگ و انباری است، ۵ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان تعیین شده است. این واحد از دو سمت نورگیر بوده و به خدمات و امکانات رفاهی دسترسی خوبی دارد. واحد مد نظر ساخت ۱۳۸۷ بوده و در طبقه دوم ساختمان قرار دارد.

قیمت آپارتمان خوش نقشه در باغ فیض

یک واحد آپارتمان ۶۶ متری ساخت ۱۳۸۴ در باغ فیض ۵ میلیارد و ۵۰ میلیون تومان قیمت خورده است. این واحد بازسازی کامل شده و امکانات آن نیز آسانسور، پارکینگ و انباری را شامل می‌شود. برخورداری از نقشه، نور و دسترسی خوب از مزایای این آپارتمان است.

قیمت آپارتمان دو خواب در مبدان حر

یک واحد ۷۱ متری دو خواب در میدان حر ۵ میلیارد تومان قیمت گذاری شده است. این واحد ساخت ۱۳۸۸ بوده و خوش نقشه و نورگیر است. واحد مد نظر از امکاناتی چون، آسانسور، پارکینگ، انباری و بالکن استفاده می‌کند. همچنین، اتاق خواب‌های این واحد استاندارد و قابل چیدمان هستند.

واحد نوساز در سلسبیل

قیمت آپارتمان ۷۰ متری نوساز در سلسبیل ۴ میلیارد و ۹۵۰ میلیون تومان عنوان شده است. این واحد دو خواب بوده و در طبقه دوم یک ساختمان ۴ طبقه و تک واحدی قرار دارد. واحد ذکر شده از آسانسور و انباری برخوردار بوده و در سال ۱۴۰۲ ساخته شده است.

قیمت آپارتمان دو خواب در مرکز شهر

یک واحد ۸۸ متری کاملا بازسازی شده با تراس بزرگ در میدان انقلاب ۴ میلیارد ۸۹۹ میلیون تومان قیمت دارد. این واحد دو خواب در طبقه چهارم یک ساختمان پنج طبقه قرار گرفته و دارای انباری است. این آپارتمان به واسطه واقع شدن در مزکز شهر تهران، به مراکز خرید و وسایل نقلیه عمومی دسترسی خوبی دارد.

کد خبر : ۲۲۵۲۶۴
۰۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۹
0

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


16 شعر در مورد معلم کلاس اول؛ اشعاری زیبا و خواندنی