اولین دستور جنجالی اوسمار در پرسپولیس!


اولین دستور جنجالی اوسمار در پرسپولیس!

تیم فوتبال پرسپولیس برای جذب چند بازیکن در نیم فصل باید یکی از بازیکنان حاضر در این تیم را از لیست خود خارج کند.

روز گذشته اوسمار ویه‌را به عنوان سرمربی پرسپولیس انتخاب شد تا سرنوشت نیمکت پرسپولیس سرانجام مشخص شود و این تیم پای به فصل جدید خود بگذارد. انتخاب اوسمار در میانه نقل و انتقالات باشگاه و در شرایطی رقم خورد که پرسپولیس تاکنون عیسی آل‌کثیر و عبدالکریم حسن را به خدمت گرفته است.

رضا درویش در برنامه فوتبال برتر اعلام کرده که این باشگاه به دنبال جذب دو بازیکن است که یکی تا روز دوشنبه و دیگری تا پایان هفته به این تیم منتقل خواهند شد. او تاکید کرده که این دو بازیکن ایرانی خواهند بود و در عین حال ناگفته مشخص است که آنها جزو بازیکنان بزرگسال فوتبال ایران نیز هستند.

به این ترتیب اوسمار لاس ویه‌را در یک چالش جدی قرار خواهد گرفت. با جدایی محمد عمری و میلاد سرلک، پرسپولیس دو بازیکن دیگر را جایگزین آنها کرد و حالا فهرست پرسپولیس تنها یک جای خالی دارد و طبیعتا قرمزها برای جذب ۲ بازیکن موردنظر باید یک نفر را در فهرست مازاد قرار بدهند.

اولین دستور جنجالی اوسمار در پرسپولیس!

ورزش سه مدعی شده از بین این نفرات شاید نبیل باهویی و وحدت حنانوف تنها بازیکنانی باشند که در نگاه نخست احتمال جدایی‌شان وجود دارد.

بازیکنانی که شاید کنار گذاشتن آنها نیز دردسر چندانی برای اوسمار نداشته باشد و عملا او در اولین تصمیم مهم خود را بدون هزینه پشت سر بگذارد. این موضوع از آن جهت اهمیت دارد که او حمایت بیشتر بازیکنان را پشت سر خود می‌بیند و حتی این یکی از عوامل مهم در انتصاب او بوده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید