چه کسی مربی دروازه بان های پرسپولیس می شود؟


چه کسی مربی دروازه بان های پرسپولیس می شود؟

پرسپولیس در انتخاب مربی دروازه بان ها همچنان با چالش جدی روبرو است.

بعد از مشخص شدن سرمربی پرسپولیس و حضور اوسمار لوس ویرا در این سمت حالا باشگاه باید چالش دیگری را پشت سر بگذارد و به دنبال دستیارانی برای او باشد.

از آنجا که اوسمار خودش دستیار بوده و کریم باقری هم از کادر فنی جدا شده ضمن اینکه سیدجلال مدرک لازم برای نشستن روی نیمکت را ندارد باشگاه دنبال یک دستیار برای اوست که شاید ایرانی باشد اما هنوز اقدام خاصی در این جهت انجام نشده است.

در عین حال بعد از جدایی توافقی ولسلی ننکا از پرسپولیس، این باشگاه به دنبال یک مربی دروازه‌بانی هم هست که البته مشخص نیست ایرانی یا خارجی خواهد بود و شاید خود اوسمار گزینه‌ای به باشگاه معرفی کند.

چه کسی مربی دروازه بان های پرسپولیس می شود؟

در عین حال اخیرا نام نیلسون جونیور گلر برزیلی سرخ‌ها در اوایل دهه 90 برای حضور در کادر فنی به عنوان مربی دروازه‌بانی مطرح شده بود که مدیران باشگاه پرسپولیس این شایعه را رد کرده و می‌گویند نیلسون جزء گزینه‌های آنها نیست.

باید دید تکلیف مربی دروازه‌بانی و البته دستیار ایرانی اوسمار کی روشن خواهد شد، چرا که با وجود ابقای عسگری و خانبان و البته حضور سیدجلال در تمرینات، کادر فنی تیم باید تکمیل شود و این مربی برزیلی به یک مغز متفکر و یک مربی دروازه‌بانی در کنار خود نیاز دارد.

گفتنی است دروازه‌بان‌های جوان پرسپولیس در حال حاضر توسط دستیار ننکا تمرین داده می‌شوند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید