فرار سربازان اسرائیلی از موشک‌های حزب‌الله/ در شمال سرزمین‌های اشغالی چه خبر است؟


فرار سربازان اسرائیلی از موشک‌های حزب‌الله/ در شمال سرزمین‌های اشغالی چه خبر است؟

اقتصادنیوز: یک رسانه عبری زبان فاش کرد، نظامیان اسرائیلی مستقر در شمال (فلسطین اشغالی) برای آنکه از آتش موشک‌های حزب الله در امان باشند از این خانه به آن خانه می‌دوند.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از تسنیم، شبکه 12 تلویزیون رژیم صهیونیستی در گزارشی در این رابطه که شامگاه شنبه منتشر شد اعلام کرد: منطقه مرزهای شمالی طی ماه‌های اخیر به خطرناکترین منطقه در اسرائیل تبدیل شده است.

خبر مرتبط
حمله سنگین حزب الله به پایگاه زبدین/ شمال اسرائیل زیر آتش موشک فلق ۱

اقتصادنیوز: حزب‌الله لبنان اعلام کرد که مقر فرماندهی ارتش رژیم صهیونیستی را در شمال اراضی اشغالی هدف قرار داده است.

به گفته این رسانه نظامیان اسرائیلی از بیم آنکه هدف موشک‌های حزب الله قرار بگیرند، بین خانه‌‌هایی که در آن مستقر هستند، به سرعت تردد کرده و تلاش می‌کنند، حتی الامکان در نقطه غیر حفاظت شده‌ای نباشند.

خبر مرتبط
حمله موشکی حزب الله به اسرائیل

اقتصادنیوز : منابع خبری از شلیک دو موشک از جنوب لبنان‌ به شمال سرزمین‌های اشغالی خبر دادند.

روزنامه کالکالیست هم در گزارشی که امروز شنبه منتشر شد، خبرداد، یگان موشکی حزب الله ارتش اسرائیل را متحیر کرده و این سئوال همچنان در محافل نظامی اسرائیل مطرح است که چگونه آنها بدین شکل در بکارگیری موشک‌هایی کورنیت و ساجار تبحر زیادی پیدا کرده‌اندبه نحوی که باید در مورد اسطوره تک تیراندازهای ساجار سخن گفت، زیرا دقت هدف گیری آنها شگفتی کارشناسان نظامی را برانگیخته و این کارشناسان تاکید دارند که کارآمدی آنها حتی از کارآمدی ارتش‌های بزرگ جهان هم بیشتر است.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تاثیر شگفت انگیز رابطه جنسی بر زیبایی زنان