بازگشت رئال‌ مادرید به صدر جدول


بازگشت رئال‌ مادرید به صدر جدول

سفیدپوشان مادرید از سفرخود به خانه لاس‌پالماس سه امتیاز به دست آوردند.

بازگشت رئال‌ مادرید به صدر جدول

به گزارش راهبرد معاصر؛ دیدارهای هفته بیست‌و‌دوم لالیگای اسپانیا، امروز (شنبه) با انجام دو مسابقه پیگیری شد که در مهمترین بازی از ساعت 18:45 تیم فوتبال رئال مادرید میزبان خود تیم لاس‌پالماس را با نتیجه 2 بر یک شکست داد.

این نتیجه در حالی رقم خورد که زردپوشان جزایر قناری گل نخست بازی را در دقیقه 53 توسط خاویر مونیوس به ثمر رساندند هرچند برتری آنها تا دقیقه 65 دوام داشت زمانی که وینیسیوس جونیور گل تساوی را برای مادریدی‌ها به ثمر رساند و 6 دقیقه به پایان وقت‌های معمول مسابقه هم اورلین چوامنی گل دوم میهمان را زد.

با این نتیجه رئال مادرید که یک بازی معوقه هم دارد، 54 امتیاز شد و به صدر جدول برگشت و با 2 امتیاز بیشتر از جیرونا بالاتر از این تیم قرار گرفت؛ البته جیرونا که اکنون تعداد بازی‌هایش با رئال مادرید برابر است، این فرصت را دارد که در بازی فردای خود برابر سلتاویگو دوباره صدر جدول را تصاحب کند.

در ادامه بازی‌های هفته بیست‌و‌دوم لالیگا، امشب دو دیدار دیگر برگزار می‌شود که در بازی نخست از ساعت 21 بارسلونا میزبان ویارئال خواهد بود و در بازی دوم از ساعت 23:30 مایورکا از بتیس پذیرایی می‌‌کند.

در جدول رده‌بندی لالیگا، رئال مادرید با 54 امتیاز، جیرونا با 52 امتیاز (هر دو از 21 بازی)، بارسلونا با 44 و اتلتیکومادرید با 41 (هر دو از 20 بازی) رده‌های اول تا چهارم را در اختیار دارند./تسنیم

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال خارجی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...