تشدید درگیری‌‌های لفظی بین مقامات اسرائیل / اولمرت: بن‌گویر دشمن ماست


تشدید درگیری‌‌های لفظی بین مقامات اسرائیل / اولمرت: بن‌گویر دشمن ماست

اقتصادنیوز: نخست‌وزیر پیشین رژیم صهیونیستی ضمن اشاره به ایتمار بن گویر وزیر تندرو امنیت داخلی رژیم صهیونیستی و بتسییل اسموتریچ وزیر تندرو دارایی این رژیم و اقدامات آنان گفت: بن گویر دشمن ما است و همراه با اسموتریچ خواهان نسل‌کشی جمعی فلسطینیان هستند.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر، درگیری‌ها و شکاف‌ها میان مقامات رژیم صهیونیستی همچنان ادامه دارد و در جدیدترین مورد آن وزیر امنیت داخلی کنونی رژیم صهیونیستی و نخست‌وزیر پیشین این رژیم با هم درگیر شده‌اند.

الجزیره گزارش داد، با تداوم شکست‌های رژیم صهیونیستی در آزادسازی اسیران صهیونیست نزد مقاومت در غزه، درگیری‌ و تنش میان مسوولان صهیونیست ادامه دارد.

ایهود اولمرت نخست‌وزیر پیشین رژیم صهیونیستی اعلام کرد که کابینه رژیم صهیونیستی باید جنگ را فورا متوقف کند و اسیران صهیونیست را از غزه بازگرداند.

خبر مرتبط
اعتراف عجیب تلویزیون اسرائیل/ وحشت نظامیان صهیونیست از نیروهای حماس+ فیلم

اقتصادنیوز: تلویزیون رژیم صهیونیستی صحنه هایی از وحشت و پنهان شدن نظامیان این رژیم در آشپزخانه یکی از پایگاه های ارتش را به نمایش گذاشت.

همچنین اولمرت با اشاره به اشتباهات محاسباتی نتانیاهو تاکید کرد: من اگر اکنون نخست‌وزیر بودم اعلام نمی‌کردم که حماس را نابود خواهم کرد.

نخست‌وزیر پیشین رژیم صهیونیستی ضمن اشاره به ایتمار بن گویر وزیر تندرو امنیت داخلی رژیم صهیونیستی و بتسییل اسموتریچ وزیر تندرو دارایی این رژیم و اقدامات آنان گفت: بن گویر دشمن ما است و همراه با اسموتریچ خواهان نسل‌کشی جمعی فلسطینیان هستند.

بن گویر نیز در واکنش به اولمرت بیان کرد: اولمرت یک فرد شکست‌خورده و لکه ننگی بر فهرست نخست‌وزیران ما است.

وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی تاکید کرد که اولمرت به دلیل برنامه وی برای رویارویی با مبارزان فلسطینی در غزه و کرانه باختری به او حمله می‌کند.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

تصاویر/ سر و وضع بهنوش طباطبایی در مراسم رونمایی کتاب رضا گوران!