پوتین: روس هراسی به عنوان سیاست رسمی در اروپا تبلیغ می شود


پوتین: روس هراسی به عنوان سیاست رسمی در اروپا  تبلیغ می شود

رئیس جمهور روسیه گفت که روس هراسی به عنوان سیاست رسمی در برخی از کشورهای اروپایی تبلیغ می شود.

به گزارش اسپوتنیک، ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه گفت که نئونازی ها در برخی کشورها روش های نازی ها را اتخاذ کرده اند، رژیم کی یف به کشتار غیرنظامیان ادامه می دهد و در برخی از کشورهای اروپایی روس هراسی به عنوان سیاست رسمی تبلیغ می شود.
ولادیمیر پوتین روز شنبه در مراسم افتتاحیه یادبود قربانیان نسل کشی نازی ها در اتحاد جماهیر شوروی گفت: ما می بینیم که چگونه این روزها نتایج محاکمه نورنبرگ، که طی آن به نازیسم یک ارزیابی حقوقی بدون ابهام داده شد، واقعاً در حال بازنگری است. در برخی کشورها نه تنها تاریخ را بازنویسی می کنند و جلادان را توجیه می کنند. افراط گرایان و نئونازی ها ایدئولوژی و روش های هیتلر را پذیرفتند.
وی خاطرنشان کرد که اکنون در کشورهای بالتیک "ده‌ها هزار نفر مافوق بشر و محروم از ابتدایی‌ترین حقوق هستند و تحت آزار و اذیت قرار دارند".
رژیم کی یف مانند همدستان هیتلر، مردان اس‌اس، از ترور علیه همه افراد نامطلوب استفاده می‌کند. گلوله باران وحشیانه شهرها و شهرهای آرام و کشتار سالمندان، زنان و کودکان همچنان ادامه دارد. روس هراسی به عنوان سیاست دولتی در برخی از کشورهای اروپایی ترویج می شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه روسیه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جدیدترین عکس های 00:00 عاشقی با متن های رمانتیک