خبری فوری از کمیته امداد| 120 خدمت کمیته امداد برای مستمری بگیران


خبری فوری از کمیته امداد| 120 خدمت کمیته امداد برای مستمری بگیران

رییس کمیته امدادامام خمینی (ره) با بیان اینکه کمیته امداد ۱۲۰ نوع خدمت به نیازمندان ارائه می‌دهد، گفت: ارائه عادلانه خدمات و امکانات به مددجویان، منوط به اطلاعات شفافی است که نتیجه صحت‌سنجی و دقت اطلاعات ثبت شده است.

سیدمرتضی بختیاری روز شنبه در مراسم گرامیداشت روز مددکار با اشاره حساسیت و اثرگذاری بالای مددکاری در کمیته امداد، افزود: تصمیم‌گیری و برنامه‌ریزی در کمیته امداد، براساس اطلاعاتی است که مددکاران در بررسی‌های میدانی، تهیه می‌کنند.

وی با تاکید بر اهمیت بعد معنوی مددکاری افزود: مولا علی(ع) به عنوان ابوالایتام و بزرگ مددکار جهان بشریت، نگاه ویژه‌ای به رسیدگی به ایتام داشتند.

رئیس کمیته امداد خاطرنشان کرد: ماموریت مددکاران خدمتی است که به جامعه هدف ارائه می‌دهند و این بزرگترین عبادت است.

بختیاری با بیان اینکه کمیته امداد موظف است زمینه انجام هرچه بهتر خدمات مددکاران را فراهم کند، اظهار داشت: مددکاران کمیته امداد خدمت به همه افراد فارغ از دین و مذهب را مورد توجه دارند و تنها به گره‌گشایی از کار مردم می‌اندیشند.

وی مددکاری را شغلی مقدس عنوان کرد و گفت: صداقت و دقت در تهیه اطلاعات، مورد تاکید کمیته امداد است و شاید یکی از دلایل دشواری شغل مددکاری، این است که محور توانمندسازی متکی بر تلاش این افراد است.

خبری فوری از کمیته امداد| 120 خدمت کمیته امداد برای مستمری بگیران

رئیس کمیته امداد بر ضرورت توجه به فناوری روز در زمینه کار مددجویان تاکید کرد و افزود: سامانه هوشمند امداد با تلاش مددکاران راه‌اندازی شد که پالایش اطلاعات مددجویان را به همراه داشت.

براساس این گزارش، در این مراسم از تعدادی از مددکاران کمیته امداد به نمایندگی از ۴۵۰ مددکار برگزیده در سراسر کشور، قدردانی شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


وقتی نمک شرکت کننده بیشتر از مهران مدیری/همه از خنده رفتند روی هوا + فیلم