فرهنگ زنان پژوهشگر در علوم انسانی


فرهنگ زنان پژوهشگر در علوم انسانی

در مجموعه حاضر، شرح حال و مدارج علمی و سوابق تحصیلی و پژوهشی زنان پژوهشگر ایرانی در دوره معاصر به طبع رسیده است. این مجموعه براساس الفبای نام خانوادگی اشخاص تنظیم شده و در آن، تنها اسامی پژوهشگران علوم انسانی گردآمده است. اطلاعات اولیه با استفاده...

در مجموعه حاضر، شرح حال و مدارج علمی و سوابق تحصیلی و پژوهشی زنان پژوهشگر ایرانی در دوره معاصر به طبع رسیده است. این مجموعه براساس الفبای نام خانوادگی اشخاص تنظیم شده و در آن، تنها اسامی پژوهشگران علوم انسانی گردآمده است.
اطلاعات اولیه با استفاده از تحقیقات کتابخانه ای جمع آوری شده و با مراجعه به مراکز پژوهشی و دانشگاهی، فهرست اسامی تکمیل شده و سامان یافته است. سپس با استفاده از تحقیقات میدانی در چارچوب ارائه پرسشنامه به افراد زندگینامه ها جمع آوری شده و در مورد کسانی که به هیچ روی دستیابی به آنها ممکن نبود به اطلاعات کتابخانه ای اکتفا شده است. برخی از خانمهای پژوهشگر هر یک به دلایلی مایل به ارائه یا بعضاً چاپ زندگی نامه تخصصی خود به طور کامل نبودند که به خاطر احترام به نظرات این عزیزان به همان اطلاعاتی که خود مایل به درج آن در مجموعه بودند بسنده شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کتاب

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان