برگزاری دوره آموزشی فن‌ورز شبکه هوایی در همدان/ دانشگاه آزاد هم به میدان می آید


برگزاری دوره آموزشی فن‌ورز شبکه هوایی در همدان/ دانشگاه آزاد هم به میدان می آید

به گزارش رکنا از همدان؛ علی سهرابی بیدار در حاشیه بازدید از دوره آموزشی فن‌ورز نیروهای این شرکت اظهار کرد: اراده ما بر این است، افرادی که وارد این مجموعه می‌شوند با رعایت اصول ایمنی و چهار...

به گزارش رکنا از همدان؛ علی سهرابی بیدار در حاشیه بازدید از دوره آموزشی فن‌ورز نیروهای این شرکت اظهار کرد: اراده ما بر این است، افرادی که وارد این مجموعه می‌شوند با رعایت اصول ایمنی و چهار عمل اصلی بدون هیچ حادثه و ضایعه‌ای در سلامت کامل فعالیت داشته باشند.

وی با اشاره به برگزاری کارگاه‌های آموزشی برای کارکنان و برقکاران گفت: با همکاری مراکز آموزشی، دانشگاه آزاد و مراکز فنی و حرفه‌ای اقدامات خوبی در حوزه آموزش برگزار شده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان با تأکید بر تقویت مراکز آموزشی گفت: هر چه مراکز آموزشی تقویت شود، رونق آموزش بیشتر می‌شود؛ و این هم افزایی و افزایش ظرفیت برای تقویت بخش آموزش رقم خواهد خورد.

وی با بیان اینکه هزینه در بخش آموزش به نوعی سرمایه‌گذاری ارزشمند است، افزود: ما در رابطه با موضوع آموزش محدودیتی نداریم و هر دوره آموزشی که برای همکاران نیاز است برنامه‌ریزی و با نگاه به بهره‌وری انجام می‌شود.

سهرابی‌بیدار عنوان کرد: دوره آموزشی فن‌ورز شبکه هوایی به مدت ۱۳۹ ساعت برای ۱۷۲ نفر از پرسنل رسمی و تأمین نیرو شرکت توزیع نیروی برق استان همدان برگزار شد.

وی با بیان اینکه این دوره آموزشی از ۴ آذر ماه سال جاری آغاز شده است، گفت: این دوره در مجموع به میزان ۲۳ هزار و ۹۰۸ نفر ساعت در دو بخش تئوری و عملی اجرایی شد که با توجه به نیازسنجی صورت گرفته از همکاران انجام شد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان گفت: باتوجه به ماهیت دوره، بخش تئوری این دوره آموزشی در ۶ گروه و بخش عملی نیز در ۱۰ گروه برای ۱۷۲ نفر از پرسنل سیم‌بان (کارگر برقکار) برنامه‌ریزی و اجرا شد.

وی ادامه داد: پس از اتمام نیز در مرحله بعدی دوره آموزشی فن‌ورز شبکه هوایی برای ۱۲۰ نفر از پیمانکاران شرکت توزیع نیروی برق استان همدان برنامه ریزی و اجرایی می‌شود.

سهرابی‌بیدار با بیان اینکه این آموزش‌ها و برنامه‌ها ما را در رسیدن به اهداف مهم در رابطه با سلامت پرسنل و اطمینان از سالم و ایمن کار کردن کمک می‌کند، گفت: همچنین این دوره‌ها ما را در راستای ماموریت اصلی شرکت که توزیع برق مطمئن و پایدار است و ایجاد رضایت مشترکین کمک می‌کند.

وی تصریح کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون، ۵۸ عنوان دوره به تعداد ۳۹ هزار و ۳۰۳ نفر ساعت برگزار شده که تا پایان سال نیز ادامه دارد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان با اشاره به برگزاری دوره‌های آموزشی راهبردی از قبیل احداث شبکه به روش خط گرم گفت: ما برای توزیع برق مطمئن ۴ محور راهبردی از قبیل هوشمندسازی، افزایش قابلیت اطمینان شبکه، ارتقاء بهره‌وری و مشتری‌مداری و ارتباط دوسویه با مشتریان تعریف کردیم که بر اساس آنها پیش می‌رویم.

وی با بیان اینکه دوره‌های آموزشی نیز بر اساس این محورهای راهبردی برنامه‌ریزی و اجرایی می‌شود، گفت: دوره آموزشی شایستگی رعایت ایمنی در شبکه‌های برق نیز به مدت ۵۰ ساعت در مرحله اول برای ۱۷۲ نفر از پرسنل رسمی و تأمین نیرو شرکت و در مرحله دوم برای ۱۲۰ نفر از پیمانکاران که دوره آموزشی فن ورز شبکه‌های هوایی را سپری کرده‌اند برگزار خواهد شد.

اعلام آمادگی دانشگاه آزاد اسلامی همدان برای برگزاری دوره‌های آموزشی برقی

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی همدان نیز با بیان اینکه شرکت توزیع برق استان، مجموعه‌ای پویا است، اظهار کرد: برگزاری دوره‌های تخصصی، فنی و مهارتی حاکی از نگاه انسان دوستانه و والای مسئولان این مجموعه به نیروی انسانی است.

مسعود معینی افزود: اینکه یک انسان سالم و ارزشمند در مجموعه باشد، نگاه آکادمیک و دانشگاهی است چراکه انتفاع آن نیروی انسانی سالم هم به مجموعه، هم به جامعه و هم به خانواده می‌رسد و تحقیقات این موضوع را نشان داده است.

وی با بیان اینکه شرکت‌های بزرگ در دنیا میلیاردها دلار در سال برای توانمندسازی و سالم‌سازی جسم و ذهن نیروهای انسانی خود هزینه می‌کنند، گفت: این مهم به این دلیل است که چنین فردی برای یک سازمان بهره‌وری و کارایی ایجاد خواهد کرد.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی همدان با اشاره به اینکه دانشگاه آزاد افتخار دارد در کنار مجموعه برق باشد، گفت: این دانشگاه برای برگزاری دوره‌های آموزشی مورد نیاز شرکت توزیع نیروی برق استان آمادگی دارد.

وی عنوان کرد: سالم‌سازی و توانمندسازی فرد نیاز به آموزش دارد و ما می‌توانیم در این زمینه نیز دوره‌های دیگری تعریف و اجرایی کنیم و در قالب مشارکت و هم افزایی اتفاقات خوبی را در استان رقم بزنیم.


برگزاری دوره آموزشی فن‌ورز شبکه هوایی در همدان/ دانشگاه آزاد هم به میدان می آید

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)