لیست سیاه شهرداری تهران برای پیمانکارانی که HSE را رعایت نمی کنند


لیست سیاه شهرداری تهران برای پیمانکارانی که HSE را رعایت نمی کنند

به گزارش رکنا به نقل از شهر، مهدی بابایی با اشاره به اهمیت HSE در سطح مناطق ۲۲ گانه شهرداری تهران اظهار کرد: دستورالعمل‌های مربوط به هر پیمان در سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهرداری در حال...

به گزارش رکنا به نقل از شهر، مهدی بابایی با اشاره به اهمیت HSE در سطح مناطق ۲۲ گانه شهرداری تهران اظهار کرد: دستورالعمل‌های مربوط به هر پیمان در سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهرداری در حال بررسی برای بروزرسانی است؛ قرارداد اصلی ابلاغ شده اما مابقی دستورالعمل‌ها در حال ارزیابی است.

رئیس کمیته ایمنی شورای اسلامی شهر تهران با تأکید بر اینکه از جمله برنامه‌های آینده ما استقرار مسئولان HSE در نواحی است، یادآور شد: امیدواریم استقرار مسئولان سریع تر اجرایی شود و به عنوان یک ارکان عملکردی مورد توجه قرار بگیرد و صرفاً جایگاه تشریفاتی نداشته باشد.

وی همچنین تصریح کرد: باید در حوزه HSE شرایط به گونه‌ای در نظر گرفته شود که در صورتی‌ که یک پیمانکار به دستورالعمل‌های ابلاغی عمل نکرد، اخطار بگیرد و جریمه شود.

عضو کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران ادامه داد: پیمانکارانی که با وجود اخطار و جریمه به دستورالعمل‌های ابلاغی عمل نکنند باید در لیست سیاه شهرداری تهران قرار بگیرند.


لیست سیاه شهرداری تهران برای پیمانکارانی که HSE را رعایت نمی کنند

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید