امدادرسانی به 60 نفر حادثه دیده در گردنه سخوید یزد


امدادرسانی به 60 نفر حادثه دیده در گردنه سخوید یزد

به گزارش رکنا، محمد عشقی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد اظهار کرد: با آغاز بارش سنگین برف و کولاک در جاده‌های مواصلاتی استان، با تلاش امدادگران جمعیت هلال احمر و تیم امداد و نجات کوهستان...

به گزارش رکنا، محمد عشقی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد اظهار کرد: با آغاز بارش سنگین برف و کولاک در جاده‌های مواصلاتی استان، با تلاش امدادگران جمعیت هلال احمر و تیم امداد و نجات کوهستان تفت به بیش از ۱۲ خودروی گرفتار در گردنه سخوید امدادرسانی شد.

وی افزود: پنج امدادگر و نجاتگر در قالب دو تیم عملیاتی با استفاده از یک دستگاه آمبولانس و یک دستگاه خودرو کمک‌دار در گردنه سخوید به امدادرسانی به ۶۰نفر حادثه دیده از برف و باران پرداختند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد گفت: همشهریان از رفتن به ارتفاعات و روستا‌ها خودداری کنند و در صورت گرفتار شدن در سوانح و حوادث، در هر ساعت از شبانه روز با شماره ۱۱۲ تماس برقرار کنند.

عشقی تصریح کرد: از مردم استان و مسافران درخواست داریم در این شرایط بارش برف،کولاک، لغزندگی محور‌های مواصلاتی و جاده‌های کوهستانی از سفر‌های غیر ضروری پرهیز کنند و اگر ناگزیر به تردد بودند از نظر فنی خودروی خود را بررسی کرده و زنجیر چرخ، مواد غذایی و لباس گرم را به همراه داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: عملیات امدادرسانی همچنان با حضور تیم‌های امدادی در سطح جاده‌ها ادامه دارد و تیم‌های امدادی هلال احمر در حالت آماده باش قراردارند.


امدادرسانی به 60 نفر حادثه دیده در گردنه سخوید یزد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پخش زنده بسکتبال میامی - بوستون 11 اردیبهشت 1403