ائمه جمعه امروز (6 بهمن ماه) در مورد انتخابات چه گفتند؟


ائمه جمعه امروز (6 بهمن ماه) در مورد انتخابات چه گفتند؟

علم‌الهدی گفت: تا به امروز، همه فتنه‌های دشمن توسط مردم خنثی شده و آخرین نقطه امید معاند و بدخواه ملت در انتخابات امسال نیز به حول قوه الهی و خواست مردم از بین خواهد رفت تا دشمن از روز اول، ناامیدتر، مأیوس‌تر و بدبخت‌تر باشد.

امروز (جمعه) بعضی از ائمه جمعه شهرستان‌های کشور در مورد انتخابات مجلس شورای اسلامی به سخنرانی پرداختند.

امام جمعه کرج: تأیید نشدن برخی افراد امید آفرین است و شور انتخاباتی ایجاد می‌کند.

به گزارش جماران، حسینی همدانی گفت: عده‌ای القا می‌کنند که اگر فلان شخص تأیید نشود مشارکت در انتخابات کاهش می‌یابد، بر خلاف تصور آن‌ها تأیید نشدن برخی افراد امید آفرین است و شور انتخاباتی ایجاد می‌کند.

- امام جمعه اصفهان، اظهار داشت: اگر کسی در انتخابات شرکت نکند، التزام عملی به اسلام ندارد.

طباطبایی‌نژاد گفت: مشارکت نکردن حتی از روی تنبلی اشتباهی بزرگ است، اگر کسی در انتخابات شرکت نکند التزام عملی به اسلام ندارد، بنابراین زمانی که تمامی بزرگان دعوت به مشارکت در انتخابات می‌کنند نباید به چنین افرادی توجه کرد.

- امام جمعه ساری، بیان کرد: ارواح شهدا و قلب امام زمان منتظر هستند مردم با حضور خود در انتخابات، حماسه ملی ماندگار داشته باشند.

لائینی گفت: دشمنان سعی می‌کنند بازار انتخابات تحریم و کساد شود، ولی ارواح شهیدان، مؤمنان و قلب نازنین امام زمان (عج) منتظر هستند مردم با حضور خود حماسه ملی ماندگار داشته باشند تا ایران قوی را شکل دهند.

- امام جمعه شیراز، اظهار داشت: جوانان ایران خواهان دین هستند و فریاد می‌زنند «ای رهبر آزاده، آماده ایم آماده»

دژکام گفت: برخی در سال گذشته تلاش کردند که مسیر موفقیت جوانان ایران را خدشه دار کنند، اما شاهد هستیم که مراسم اعتکاف امسال مملو از جوانان است و این حضور یک پیام برای دشمنان دارد و آن است که جوانان ایران نه تنها حواهان دین هستند و فریاد می‌زنند که «ای رهبر آزاده آماده ایم آماده» و همین جوانان برای حضور پرشور در انتخابات نیز برنامه‌های ویژه‌ای دارند.

- امام جمعه مشهد، بیان کرد: آخرین نقطه امید معاند در انتخابات امسال از بین خواهد رفت.

علم‌الهدی گفت: تا به امروز، همه فتنه‌های دشمن توسط مردم خنثی شده و آخرین نقطه امید معاند و بدخواه ملت در انتخابات امسال نیز به حول قوه الهی و خواست مردم از بین خواهد رفت تا دشمن از روز اول، ناامیدتر، مأیوس‌تر و بدبخت‌تر باشد.

- امام جمعه موقت تهران، گفت: انتخابات ایران یکی از سالم‌ترین انتخابات در جهان است.

حاج‌علی‌اکبری با تاکید بر اینکه دشمنان به دنبال زیر سئوال بردن سلامت انتخابات هستند، گفت: انتخابات ایران یکی از سالم‌ترین انتخابات در جهان است؛ چرا که مردم انتخابات را برگزار می‌کنند و مراقبت از آن با خود مردم است.

- امام جمعه اردبیل، بیان کرد: آخرین تقلا و امید آمریکا تمرکز روی انتخابات آینده است.

عاملی، گفت: آخرین تقلا و امید آن‌ها تمرکز روی انتخابات آینده است با ۲۰۰ کانال شب و روز ملت ما را دعوت می‌کنند که صحنه را ترک و میدان را به کسانی واگذار کند که ۱۳ هزار کودک را در غزه تکه تکه کردند و هنوز هم از خون آشامی سیر نشده است.

- امام جمعه اهواز، بیان کرد: انتخابات و مشارکت حداکثری فراموش نشود؛ فقط گرانی را نبینید.

موسوی فرد گفت: عمده کوچه‌ها و پس کوچه‌های اهواز در حال آسفالت است. این‌ها باید در فضای مجازی و صداوسیما مطرح شوند. تمام دستاورد‌های نظام و هر حرکتی که دولت انجام می‌دهد باید آن را به مردم نشان دهیم و فقط سفره ضیق و گرانی را نبینیم.

امام جمعه قم، بیان کرد: بزرگ نمایی مشکلات کشور از جمله راهکار‌های دشمنان برای جلوگیری از شرکت در انتخابات است.

سعیدی با بیان اینکه بزرگ نمایی مشکلات کشور از جمله راهکار‌های دشمنان برای جلوگیری از شرکت در انتخابات است، گفت: رؤسای قوا به ویژه رئیس جمهور باید تا جایی که می‌توانند به حل مشکلات به ویژه در حوزه‌های اقتصادی و معیشتی بپردازند و قوه قضاییه نیز دست اخلالگران را در هر مقام و مکانی که هستند قاطعانه قطع کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه انتخابات

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس پروفایل روز معلم | عکس تبریک روز معلم