آیا مدارس یزد فردا شنبه 7 بهمن تعطیل است؟


آیا مدارس یزد فردا شنبه 7 بهمن تعطیل است؟

با توجه به بارش برف در ساعات پایانی روز جمعه احتمال تعطیلی مدارس وجود دارد.

با توجه به پیش بینی های هواشناسی، احتمال بارش باران و برف در استان یزد در روز جمعه ۶ بهمن ۱۴۰۲ وجود دارد. این بارش ها می تواند بر وضعیت مدارس استان تأثیر بگذارد.

آخرین وضعیت آب و هوای یزد

بر اساس آخرین گزارش های منتشر شده از سوی اداره کل هواشناسی استان یزد، وضعیت آب و هوای این استان در روز جمعه ۶ بهمن ۱۴۰۲ به شرح زیر است:

آسمان یزد: نیمه ابری تا ابری، بارش باران و برف از اوائل جمعه شب

دما: حداقل دمای هوا در یزد در شبانه روز جمعه به ۱ درجه سانتیگراد و حداکثر دما به ۱۱ درجه سانتیگراد می‌رسد.

شرایط جوی: وزش باد ملایم تا متوسط از سمت جنوب غربی

احتمال تعطیلی مدارس یزد

با توجه به بارش باران و برف در شبانه روز جمعه، احتمال تعطیلی مدارس استان یزد در روز شنبه ۷ بهمن ۱۴۰۲ وجود دارد. این احتمال با توجه به شدت بارش ها و میزان اختلالی که در رفت و آمد دانش آموزان ایجاد می شود، تعیین می شود.

تصمیم گیری در مورد تعطیلی مدارس یزد

تصمیم گیری در مورد تعطیلی مدارس یزد با توجه به وضعیت آب و هوا و نظر کارگروه اضطرار آلودگی هوا انجام می شود. این کارگروه متشکل از نمایندگانی از دستگاه های مختلف از جمله استانداری، دانشگاه علوم پزشکی، و اداره کل هواشناسی است.

در نهایت، تصمیم گیری در مورد تعطیلی مدارس یزد فردا شنبه ۷ بهمن ۱۴۰۲ توسط کارگروه اضطرار آلودگی هوا انجام خواهد شد. این کارگروه در ساعت ۱۴ امروز، جمعه ۶ بهمن ۱۴۰۲، تشکیل جلسه خواهد داد و تصمیم خود را در مورد تعطیلی مدارس اعلام خواهد کرد.در صورت تعطیلی مدارس در روز شنبه ۷ بهمن ۱۴۰۲ در این مطلب به اطلاع خواهیم رساند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تعطیلی مدارس

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کدام کشورها بیشترین حاجی را دارند؟