طرح سامسونگ برای یک گوشی جدید/ عکس


طرح سامسونگ برای یک گوشی جدید/ عکس

دیجیاتو نوشت: طبق یک پتنت، سامسونگ درحال توسعه یک گوشی کوچک با نمایشگر گسترش‌پذیر است.

سامسونگ احتمالاً مشغول توسعه یک گوشی هوشمند جدید با سبک طراحی متفاوت است؛ چرا که کره‌ای یک پتنت برای دستگاهی با طراحی چهارگوش و نمایشگر گسترش‌پذیر ثبت کرده‌اند.

سامسونگ ظاهراً پس از گوشی‌های تاشو، می‌خواهد به سراغ گوشی‌های هوشمند با نمایشگر گسترش‌پذیر برود تا سبک جدیدی از دستگاه‌ها را وارد بازار کند.

گوشی سامسونگ با نمایشگر گسترش‌پذیر

کره‌ای‌ها بازار گوشی‌های تاشو را رهبری می‌کنند، بااین‌حال احتمالاً در آینده نه‌چندان دور بازار از این محصولات عبور خواهد کرد و با نسل جدیدی از گوشی‌ها روبه‌رو می‌شویم. این گوشی‌های جدید می‌توانند نمایشگر گسترش‌پذیر یا رول‌شونده داشته باشند.

پنل‌های گسترش‌پذیر با نمایشگرهای تاشو متفاوت هستند. درحالی‌که گوشی‌های تاشو معمولاً اندازه بزرگی دارند، گوشی‌های مجهز به صفحه‌نمایش گسترش‌پذیر می‌توانند اندازه کوچکی داشته باشند. درحقیقت پنل درون یک ماژول قرار می‌گیرد و در صورت نیاز می‌توان آن را باز کرد و به فضای بیشتری دسترسی پیدا کرد.

طرح سامسونگ برای یک گوشی جدید/ عکس

طبق پتنت سامسونگ، گوشی این شرکت از طراحی منحصربه‌فردی بهره می‌برد. این گوشی هوشمند طراحی چهارگوش دارد که درون آن یک پنل گسترش‌پذیر قرار گرفته است. همان‌طور که در تصویر بالا مشاهده می‌کنید، با بازکردن این نمایشگر، با یک گوشی عادی روبه‌رو می‌شوید. بنابراین درحالت بسته، با یک گوشی بسیار کوچک سروکار داریم.

براساس پتنت، این نمایشگر از طراحی مخصوص به خود بهره می‌برد و دارای اتصال‌های منحصربه‌فرد است. همچنین سامسونگ با استفاده از فناوری‌های انحصاری، عملکرد و دوام این پنل را ارتقا داده است. همچنین ظاهراً این پنل را می‌توان در چندین جهت گسترش داد.

درنهایت با وجود ثبت این پتنت، نباید منتظر معرفی چنین دستگاهی در آینده نزدیک باشیم و حتی شاید درنهایت سامسونگ از توسعه آن صرف‌نظر کند.

227227

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1865459

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه موبایل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس/همایش «قدس از چشمان آقای نادر»