انتقاد تند یک نماینده مجلس درباره ناهماهنگی ها در دولت درباره ارز


انتقاد تند یک نماینده مجلس درباره ناهماهنگی ها در دولت درباره ارز

سلیمی نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس با بیان اینکه برخی از اظهارنظرهای مسئولان دولتی باعث ایجاد تنش در بازار ارز می شود، گفت: می توان عنوان کرد در یکسال گذشته در بازار ارز مدیریت مناسبی اتفاق افتاد و به نوعی در چند ماه بازار ارز با ثبات نسبی روبرو شده بود اما ناهماهنگی برخی از دولتمردان سبب تنش در بازار ارز در روزهای اخیر شد بنابراین معتقدم باید هماهنگی لازم در سطوح مختلف مدیریت دولتی ایجاد شود تا اتفاقات مثبتی در این زمینه شکل گیرد.

علیرضا سلیمی ، با اشاره به افزایش نرخ دلار در روزهای اخیر و تاثیر آن در بازارهای مختلف گفت: بخشی از گرانی های موجود در بازار متاثر از اتفاقات رخ داده در خاورمیانه است اما بخش دیگر به برخی از تدابیری برمی گردد که دولت باید مدیریت کند.

وی افزود: همچنین برخی از اظهار نظرهای مسئولان دولتی باعث ایجاد تنش در بازار نرخ ارز می شود؛ بنابراین هر شخصی دارای تریبون است باید از بیان مواضع و اظهارات خود مراقبت کند و فرقی هم نمی کند که چه مسئولیتی دارد در هر حال دولت نباید نسبت به این اتفاق دست روی دست بگذارد و بازار را رها کند.

این نماینده مردم در مجلس عنوان کرد: دولت باید برای تنظیم بازار نرخ ارز ورود کند و به دور از حواشی کار خود را انجام دهد؛ متاسفانه برخی از اظهار نظرها باعث ایجاد حاشیه می شود که باید این موضوعات مدیریت شود افزایش نرخ ارز باعث ایجاد تنش در بازارهای مختلف از جمله بازار گوشت، حبوبات و ... شده است که این نشان می دهد به موقع تدبیر صورت نگرفته است.

عضو هیات رئیسه مجلس بیان کرد: دولت باید با نظارت و تدبیر به موقع، تغییر روزانه قیمت ها را مدیریت کند؛ ناگفته نماند که مجلس هم همکاری جدی را تاکنون با دولت داشته است و قطعا به همکاری مان در این زمینه ادامه می دهیم تا بازار به ثبات برسد.

انتقاد تند یک نماینده مجلس درباره ناهماهنگی ها در دولت درباره ارز

وی گفت:متاسفانه برخی از دولتمردان اظهاراتی را در فضای مجازی و مصاحبه ها مطرح می کنند که بیان این موضوعات به ایجاد ثبات در بازار هیچ کمکی نمی کند حتی این صحبت ها به خودی خود اثر روانی در بازار می گذارد و سبب آشفتگی در بازار می شود.

وی تصریح کرد:البته می توان عنوان کرد در یکسال گذشته در بازار ارز مدیریت مناسبی اتفاق افتاد و به نوعی در چند ماه بازار ارز با ثبات نسبی روبرو شده بود اما ناهماهنگی برخی از دولتمردان سبب تنش در بازار ارز در روزهای اخیر شد بنابراین معتقدم باید هماهنگی لازم در سطوح مختلف مدیریت دولتی ایجاد شود تا اتفاقات مثبتی در این زمینه شکل گیرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


غیبت وزنه‌برداری ایران در قهرمانی نوجوانان جهان