تیم ملی کره جنوبی از دست ایران در رفت


تیم ملی کره جنوبی از دست ایران در رفت

شگفتی در آخرین روز مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا برای هواداران ایران هم شگفت‌انگیز بود.

تیم ملی کره جنوبی از ساعت 15 امروز در سومین دیدارش در مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا به مصاف مالزی صفر امتیازی رفت و پیش‌بینی می‌شد کار راحتی در این مسابقه داشته باشد و به پیروزی راحتی دست پیدا کند و حتی صدرنشین شود، اما نتیجه غیرمنتظره‌ای رقم خورد تا شاید در سرنوشت آینده ایران هم تاثیرگذار باشد.

پیروزی یک بر صفر بحرین مقابل اردن در بازی همزمان کاری کرد تا اردن با وجود کسب 4 امتیاز به رده سوم جدول گروه E سقوط کند و بحرین 6 امتیازی شود که در این حالت هم کره جنوبی می‌توانست با عبور از سد مالزی با 7 امتیاز در صدر جدول قرار بگیرد و در دور یک‌هشتم نهایی حریف ژاپن شود و یک فینال زودهنگام رقم بخورد، اما در دقیقه 15+90 یک اتفاق ناباورانه رخ داد.

کره جنوبی که نیمه اول بازی امروز مقابل مالزی را با برتری یک بر صفر پشت سر گذاشته بود، دو گل دریافت کرد و عقب افتاد، اما باز هم کامبک زد و توانست با گل تماشایی لی کانگ‌این (83) و پنالتی سون هیونگ‌مین (4+90) پیش بیفتد و نشان بدهد هدفش دومی در جدول گروه E و رفتن به سمت مخالف دور حذفی که ژاپن و ایران قرار ندارند، نیست و می‌خواهد صدرنشین شود ولی در ثانیه آخر همه چیز تغییر کرد.

گلزنی تیم شگفت‌انگیز مالزی در دقیقه 15+90 کاری کرد تا کره جنوبی 5 امتیازی شود و پایین‌تر از بحرین، در رده دوم جدول گروه E قرار بگیرد و به جای اینکه در مرحله یک‌هشتم نهایی حریف ژاپن شود، در انتظار صدرنشین گروه F (بین عربستان یا تایلند) باشد.

تیم ملی کره جنوبی از دست ایران در رفت

هواداران فوتبال ایران پیش‌بینی می‌کردند که تیم ملی با پیروزی مقابل سوریه در دور یک‌چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا به مصاف برنده دیدار تیم‌های کره جنوبی و ژاپن خواهد رفت و یک جدال هیجان‌انگیز با یکی از آنها خواهد داشت، اما تغییر مسیر شاگردان یورگن کلینزمن کاری کرد تا رقیب بعدی ایران را مسابقه «بحرین و ژاپن» مشخص کند.

با این شرایط تیم ملی فوتبال ایران تا فینال مسابقات (در صورت صعود) با کره جنوبی برخورد نخواهد داشت و تمام معادلات با نتایج امروز برهم خورد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج