نامه رسمی استقلال برای خرید مدافع گل‌گهر


نامه رسمی استقلال برای خرید مدافع گل‌گهر

باشگاه استقلال با ارسال نامه ای رسمی به گل گهر، خواستار جذب مهدی تیکدری شدند.

نامه رسمی استقلال برای خرید مدافع گل‌گهر

به گزارش راهبرد معاصر؛ پس از اینکه جواد نکونام برای خرید بازیکنان موردنظر خود دو لیست را تهیه و در اختیار مدیران باشگاه داد، آبی ها در مذاکراتی که با این نفرات داشتند، نتوانستند رضایت آنها را برای حضور در لباس آبی ها به دست بیاورند و در نهایت هیچ کدام از نفرات مورد نظر کادرفنی جذب نشدند.

بخش اعظم بازیکنان موردنظر نکونام را لژیونرهای مطرح تشکیل داده بودند که تعدادی از آنها از جمله علیرضا جهانبخش، اللهیار صیادمنش و سعید عزت اللهی به این پیشنهاد واکنش نشان دادند و تعداد دیگری نیز تحت قرارداد با تیم های خود بودند و با مخالفت صریح این باشگاه ها، پروسه حضور این بازیکنان در استقلال منتفی شد.

تیکدری که پس از حضور در تراکتور، دو فصل اخیر را در گل گهر بازی کرده، در نیم فصل نیز یکی از بازیکنان مورد اعتماد اوزونیدیس بود ولی در هفته های پایانی لیگ به میدان نرفت و اکنون نیز نکونام از مدیران باشگاه خواستار جذب این بازیکن شده است.

استقلالی ها با ارسال نامه ای رسمی به گل گهر، شرایط جذب این بازیکن را جویا شده اند و گفته می شود که آبی ها حاضر هستند تا برای جذب تیکدری، شرایط معاوضه را نیز بررسی کرده و از بازیکنان خود در اختیار تیم سیرجانی قرار دهند./ورزش سه

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی