چهار تانک مرکاوا توسط القسام منهدم شد


چهار تانک مرکاوا توسط القسام منهدم شد

اقتصادنیوز: گردان‌های شهید عزالدین القسام اعلام کرد در چند عملیات جداگانه چهار تانک مرکاوا و یک نفربر و یک بولدوزر اشغالگران صهیونیست را در شهر خان‌یونس هدف قرار داده و منهدم کرده است.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، گردان‌های شهید عزالدین القسام تأکید کرد چهار تانک مرکاوای اشغالگران را با شلیک راکت الیاسین ۱۰۵ در غرب شهر خان‌یونس هدف قرار داده و منهدم کرده است.

گردان های القسام همچنین اعلام کرد یک نفربر و یک دستگاه بولدوزر نظامیان اشغالگر را در جنوب شرق شهر خان یونس با استفاده از شلیک راکت های الیاسین ۱۰۵ منهدم کرده است.

این گروه مقاومت فلسطین همچنین تأکید کرد رزمندگانش یک گروه ۱۵ نفره از نیروهای اشغالگر را که در داخل یک منزل در غرب خان یونس کمین کرده بودند با یک راکت TBG هدف قرار داده است که بر اثر آن، نیروهای مذکور کشته و زخمی شدند.

خبر مرتبط
انتشار فیلم سه اسیر اسرائیلی توسط گردان‌های القسام

اقتصادنیوز : گردان‌های القسام، شاخه نظامی جنبش حماس شامگاه دوشنبه، ویدیویی جدید از سه اسیر اسرائیل منتشر کرد. این سه اسیر از تل‌آویو خواستند آنها را به خانه‌هایشان بازگرداند.

گردان های القسام در عملیات دیگری با حملات خمپاره‌ای سنگین، تجمع نیروهای اشغالگر در شرق منطقه الفخاری در غزه را هدف قرار داد و تلفات سنگینی به دشمن صهیونیست تحمیل کرد.

به گزارش ایرنا، گروه‌های مقاومت فلسطین ۱۵ مهرماه برابر با هفتم اکتبر ۲۰۲۳، عملیات غافلگیرکننده‌ای را با نام «طوفان الاقصی» از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع رژیم صهیونیستی آغاز و ضربات سهمگینی به صهیونیست ها وارد کردند؛ رژیم صهیونیستی برای جبران شکست نظامی و اطلاعاتی خود در عملیات طوفان الاقصی به جای این که با مقاومت غزه درگیر شود، از همان روز اقدام به بمباران مناطق مسکونی و مراکز درمانی و فرهنگی نوار غزه کرد که در اثر آن تاکنون بیش از ۲۵ هزار فلسطینی شهید و نزدیک به ۶۴ هزار نفر دیگر هم زخمی شده اند.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه پنجشنبه 24 اسفند 1402 با معنی و تفسیر دقیق