افشاگری بیرانوند از سرمربی جدید پرسپولیس+ عکس


افشاگری بیرانوند از سرمربی جدید  پرسپولیس+ عکس

دروازه‌بان ملی‌پوش پرسپولیس با انتشار یک استوری شایعات حول نام سرمربی بعدی این تیم را قوت بخشید.

بعد از جدایی یحیی گل محمدی از سرمربیگری پرسپولیس، مدیران این تیم با توجه به شروع تمرینات آماده سازی، مربی برزیلی خود را که برای تعطیلات راهی کشورش شده بود را به تهران فراخواندند.

اوسمار با عنوان سرمربی موقت تمرینات این تیم را استارت زد و اکنون طی دو بازی تدارکاتی نیز کار را مقابل چادرملو و همچنین پیکان دنبال کرده است. دو دیداری که سرخ‌ها علیرغم غیبت چند بازیکن تاثیرگذار خود برابر تیم دسته اولی و مدعی صعود به برتری دست یافتند و همچنین شاگردان رضا عنایتی را با شکست بدرقه کردند.

با این حال طی روزهای اخیر علیرغم تلاشی که باشگاه پرسپولیس و مدیران این تیم با اسامی پرشماری که برای جانشینی یحیی گل محمدی و انتخاب سرمربی، دنبال کردند، همیشه یک شایعه جدی نیز درباره آنها مطرح بود؛ اینکه عنوان "موقت" از روی نام اوسمار برداشته شود و این مربی برزیلی کار را به عنوان سرمربی تا پایان فصل با این تیم دنبال کند.

خصوصا اینکه پرسپولیس فرصت چندانی برای شروع نیم فصل دوم ندارد و کمتر از 24 ساعت دیگر باید راهی اردوی امارات شده و در ادامه با پایان این اردو و شروع دوباره مسابقات داخلی، در جام حذفی برابر نفت و گاز گچساران اولین چالش خود را برای دفاع از عنوان قهرمانی جام حذفی فصل گذشته‌اش را استارت بزند. آنها دو هفته دیگر مقابل تیم ناشناخته اما مدعی نفت و گاز گچساران که پیروز قربانی مدافع اسبق استقلال و تیم ملی را به عنوان سرمربی خود در اختیار دارد، قرار خواهند گرفت و نمی‌خواهند یک بار دیگر دچار شگفتی بزرگی شوند.

همین مسئله باعث شده تا علیرغم شایعات و اسامی متعددی که برای جانشینی یحیی گل محمدی مطرح می‌شود، یک شایعه طی ساعات اخیر داغ‌تر از همیشه منتشر شود؛ اینکه قرار است اوسمار به عنوان سرمربی کار را حداقل تا پایان فصل با این تیم دنبال کند.

موافقان این تصمیم هم از بودجه‌ای که باشگاه باید برای انتخاب سرمربی بعدی هزینه کند صحبت کرده و مدعی‌اند در چنین شرایطی باید کار را به اوسمار که شناخت کافی از تیم دارد سپرد و بودجه دلاری در نظر گرفته برای سرمربی خارجی را هزینه تقویت بیشتر تیم، چه از حیث جذب بازیکن جدید و همچنین پرداختی به بازیکنان برای جلوگیری از حواشی آتی کرد.

این شایعه که داغ و جدی‌تر شده است اکنون با واکنش از سوی اولین بازیکن پرسپولیس همراه شده است. علیرضا بیرانوند گلر شماره یک و ملی‌پوش پرسپولیس که اکنون در اردوی تیم ملی در جام ملت‌ها حضور دارد و در آخرین بازی نیز با مهار یک پنالتی بار دیگر نقش پررنگ خود را در جمع شاگردان امیر قلعه نویی به جا گذاشت، با انتشار تصویری از اوسمار و ایموجی ویکتوری (موفقیت) برای این مربی بزریلی، شایعات درباره احتمال سرمربیگری او در پرسپولیس را افزایش داد.

این در حالیست که پیش از این و طی ساعات اخیر این شایعه جدی شده بود که بازیکنان پرسپولیس نیز قصد دارند به این شکل از مربی بزرگی تیم خود حمایت کرده و شرایط او را برای جانشینی یحیی گل محمدی به این ترتیب، فراهم سازند. هرچند که با توجه به گاردی که بخشی از هواداران این تیم گرفته بودند، کمتر بازیکنی حاضر شد که گام اول را در این خصوص بردارد و شاید ترس از موضع‌گیری منفی هواداران، باعث می‌شد هر کدام از آنها که موافق این اتفاق بودند، گام اول را برندارد.

اما در نهایت این علیرضا بیرانوند بود که بار دیگر پیش‌قدم شد و این استوری حمایتی را منتشر کرد.

باید دید این اتفاق و تصمیم جدید بیشتر بازیکنان پرسپولیس در همراهی با مربی برزیلی و حمایت از اوسمار، در نهایت با چه تصمیمی از سوی باشگاه مواجه خواهد شد و کاروان این تیم که قرار است ساعت 18 روز پنج شنبه تهران را به مقصد امارات برای برگزاری اردوی 10 روزه ترک کند، آیا از این شرایط برای انتخاب قطعی او سود خواهد برد یا خیر.

با توجه به اعلام قبلی رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس برای معرفی سرمربی این تیم تا 24 ساعت آتی و پیگیری‌های صورت گرفته که آنها هنوز با گزینه‌ای به صورت قطعی به توافق دست نیافته‌اند، باید دید آیا باشگاه پرسپولیس طی ساعات آتی و بعد از حضور این تیم در امارات، خبر مربوط به "انتخاب اوسمار به عنوان سرمربی پرسپولیس" را روی خروجی خود قرار خواهد داد یا خیر.

افشاگری بیرانوند از سرمربی جدید  پرسپولیس+ عکس

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بلایی که ناخن کاشت سرتان می آورد / راهکار پیشگیری و درمان قارچ کاشت ناخن + فیلم