برندگان و فینالیست‌های مسابقه عکاسی طبیعت + تصاویر خیره کننده


برندگان و فینالیست‌های مسابقه عکاسی طبیعت + تصاویر خیره کننده

مسابقه عکاسی طبیعت که سال گذشته اولین فراخوان خود را اعلام کرد یک نقطه عطف عالی است که در آن عکاسی و عشق به سیاره زمین دست به دست هم می‌دهند. برندگان و فینالیست‌های مسابقه عکاسی طبیعت معرفی شدند که نوید ادامه رشد و گسترش مرز‌های خود را می‌دهد.

به گزارش راهبرد معاصر؛ یک مسابقه عکاسی کاملاً جدید اولین دسته از برندگان و فینالیست‌های خود را منتشر کرده است که تصاویر واقعاً خیره کننده‌ای در این ترکیب وجود دارد.

پرتره یک شیر دریایی بازیگوش در اولین مسابقه عکاسی طبیعت که حیوانات، گیاهان، مناظر و تأثیر انسان بر محیط زیست را به نمایش می‌گذارد، عنوان برتر را به خود اختصاص داده است.

مسابقه عکاسی طبیعت در سال ۲۰۲۳ توسط یک تیم بین المللی از عکاسان طبیعت با هدف برجسته کردن زیبایی سیاره ما - و آنچه که در انتظار از دست دادن هستیم - آغاز شد.

شرکت کنندگان تصاویر خود را در ۱۰ دسته ارسال کردند: حیات وحش، پرندگان و حیات گیاهی بر موجوداتی تمرکز می‌کنند.

اولین جایزه عکاسی سال مسابقه به گلن اوستل برای تصویرش، شیر دریایی در لس ایزوتس تعلق گرفت. این عکس که در آب‌های نزدیک لاپاز، مکزیک گرفته شده است، شیر دریایی را نشان می‌دهد که از بالای شانه‌اش به دوربین نگاه می‌کند، پیش از آنکه احتمالاً در میان دسته‌های ماهی در پس‌زمینه فرو برود. / فرارو

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


طلوع خدا