بغداد: پیام مهمی از آمریکا دریافت کرده‌ایم


بغداد: پیام مهمی از آمریکا دریافت کرده‌ایم

بغداد اعلام کرد سفیر آمریکا در عراق «پیام مهمی» از دولت آمریکا به وزارت خارجه این کشور منتقل کرده است که در حال بررسی از سوی مقامات عالی عراق است.

بغداد: پیام مهمی از آمریکا دریافت کرده‌ایم

به گزارش راهبرد معاصر؛ وزارت خارجه عراق، شامگاه امروز (چهارشنبه)، اعلام کرد «فؤاد حسین» وزیر خارجه این کشور و «الینا رومانوسکی» سفیر آمریکا در بغداد با یکدیگر دیدار کرده‌اند.

براساس بیانیه وزارت خارجه عراق، سفیر آمریکا در این دیدار «پیام مهمی» از سوی واشنگتن به دولت عراق منتقل کرده است.

وزارت خارجه عراق در ادامه اعلام کرد که نخست‌وزیر و مقامات ذیربط این کشور این پیام را بررسی خواهند کرد و گام‌های لازم به‌زودی اتخاذ خواهد شد.

در این بیانیه هیچ اشاره‌ای به محتوای این پیام نشده است. با این حال، این نامه در شرایطی به دولت عراق منتقل شده است که پایگاه‌های آمریکا تحت حملات شدیدی از سوی نیرو‌های مقاومت عراق قرار دارند.

آمریکا، بامداد امروز چهارشنبه، مواضع گروه مقاومت «کتائب حزب‌الله» را در غرب عراق مورد حمله قرار داد. وزیر دفاع آمریکا در این خصوص گفت که این حمله در واکنش به حمله به پایگاه عین‌الاسد و زخمی‌شدن نظامیان آمریکایی انجام شده است.

مقاومت عراق به دنبال این حمله اعلام کرد که عملیات‌های خود را وارد مرحله دوم خواهد کرد. «ابو الاء الولائی» دبیرکل گروه مقاومت «کتائب سیدالشهداء» عراق بامداد چهارشنبه اعلام کرد: «در حالی که آمریکایی‌ها دوباره به ما حمله کردند، رزمندگان ما هم مرحله دوم عملیات خود را آغاز می‌کنند».

الولائی توضیح داد مرحله دوم عملیات مقاومت عراق شامل محاصره کشتیرانی و حمل‌ونقل دریایی اسرائیل در دریای مدیترانه و حذف بندر‌ها در فلسطین اشغالی خواهد بود. / فارس

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


زشتی 9 ملکه زیبایی جهان بدون آرایش ! + عکس های قبل و بعد از مسابقه