بیانیه مهم استقلال درباره عمل چشم یامگا


بیانیه مهم استقلال درباره عمل چشم یامگا

تمامی اخبار روزهای اخیر باشگاه استقلال، به اتفاقات پیرامون کوین یامگا برمی‌گردد. پس از برخورد استوک‌های امید حامدی فر با صورت ستاره فرانسوی آبی‌پوشان، این بازیکن از ناحیه چشم دچار آسیب دیدگی شدیدی شد و نگرانی هواداران را به دنبال داشت.

با اعلام رسمی باشگاه استقلال ، عمل جراحی چشم کوین یامگا موفقیت‌آمیز بوده است.

در روزهای گذشته، چند عمل جراحی زیر نظر پزشکان فوق متخصص چشم پزشکی به روی چشم آسیب دیده کوین یامگا صورت گرفت و او سپس برای انجام عمل‌های بعدی، در بیمارستان بستری شد.

وضعیت ستاره آبی‌ها به حدی نگران کننده بود که مادر این بازیکن از فرانسه به تهران آمد تا در کنار فرزندش باشد و از ظهر امروز نیز او یک بار دیگر مورد عمل جراحی قرار گرفت و هواداران استقلال نیز به شدت نگران وضعیت این ستاره محبوب و دوست داشتنی بودند.

بیانیه مهم استقلال درباره عمل چشم یامگا

دقایقی پیش، رسانه رسمی باشگاه استقلال با انتشار اطلاعیه‌ای درخصوص این بازیکن نوشت: کوین یامگا بازیکن فرانسوی استقلال امروز تحت عمل جراحی قرار گرفت و به گفته پزشکان، این عمل موفقیت‌آمیز بود.
روز شنبه نیز قرار است تیم پزشکی متخصص که در این مدت نظارت دقیقی در روند درمان او داشته‌اند، بررسی تاره‌ای از وضعیت چشم کوین یامگا داشته باشند.

خبر موفقیت‌آمیز بودن عمل جراحی یامگا باعث آسودگی خیال هواداران و کادرفنی استقلال شده هر چند که برای اعلام مدت زمان دقیق دوری این بازیکن از میادین، باید منتظر ماند و دید که ستاره سمت راست آبی‌ها چه زمانی می‌تواند به میادین بازگردد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی