قرعه مرگ برای ایران در مرحله حذفی


قرعه مرگ برای  ایران در مرحله حذفی

دقایقی پیش تیم عراق در مقابل ویتنام به نتیجه پیروزی رسید تا پیروزی ژاپن هم تغییری در صدر جدول ایجاد نکند و به این ترتیب سامورایی‌ها در سمت راست جدول کنار ایران قرار بگیرند.

با اتفاقات امروز جام ملتهای آسیا ، ایران در موقعیتی خطیر قرار می‌گیرد.

این در حالی است که ساعتی پیش از بازیهای امروز، یورگن کلینزمن در نشست مطبوعاتی پیش از آخرین بازی مرحله گروهی، اعلام کرد که تیمش را با تمام توان به استقبال حریف می‌فرستد و برای صدرنشینی آماده خواهد شد.

در صورتی که کره‌جنوبی بالاتر از اردن صدرنشین گروه خود شود، بازیهای مرحله یک هشتم نهایی با تقابل زودهنگام کره جنوبی و ژاپن همراه خواهد بود. این دیداری است که شاید بسیاری انتظار وقوع آن در دیدار فینال را داشتند اما حالا شکست ژاپن برابر عراق همه چیز را تغییر داده است.

ایران نیز در شرایطی مقابل سوریه قرار خواهد گرفت که با پیروزی مقابل حریف سوری باید رودروی برنده ژاپن و کره (احتمالی) قرار بگیرد که سخت‌ترین قرعه ممکن برای تیم ملی خواهد بود.

قرعه مرگ برای  ایران در مرحله حذفی

ژاپن به عنوان پرستاره‌ترین و آماده‌ترین تیم ۲۰۲۳ آسیا حریفی بود که ایران در بازی فینال انتظارش را می‌کشید و حالا در صورت تقابل با این تیم، دو قدرت قاره تقابل زودهنگام خواهند داشت که بعد از سال‌های سال به وقوع خواهد پیوست.

البته تقابل با کره نیز به همین اندازه دشوار خواهد بود و تیم یورگن کلینزمن حریف با سون هیونگ مین، لی کانگ این، کیم مین جائه و… حریف سرسختی خواهد بود و چه بسا در این تورنمنت آماده‌تر از ژاپن.

در صورتی که اردن مقابل بخرین امتیاز از دست بدهد، کره با پیروزی مقابل مالزی صدرنشین می‌شود.

دیدار مرحله یک چهارم نهایی ده روز بعد در استادیوم اجوکیشن سیتی برگزار می‌شود و شاید پیروزی در این بازی، به منزله صعود ایران به فینال هم باشد چرا که در آن سوی جدول قطرو. ازبکستان تنها حریفان نامدار هستند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ وحید موسویان بنام متهم