هری کین به تاتنهام بر می‌گردد؟


هری کین به تاتنهام بر می‌گردد؟

در حالی که مهاجم انگلیسی بایرن شروع خیره‌کننده‌ای در مونیخ داشته است،‌رئیس باشگاه تاتنهام مدعی است که راه بازگشت کین به جمع اسپرزها باز است.

هری کین به تاتنهام بر می‌گردد؟

به گزارش راهرد معاصر؛ هری کین پس از انتقال ۱۰۰ میلیون پوندی به بایرن مونیخ در تابستان گذشته، این هفته‌ها با وجود صدرنشینی لورکوزن، روزهای خوبی را در خط حمله باواریایی‌ها تجربه می‌کند.

این بازیکن ۳۰ ساله، شروع فوق‌العاده‌ای در بوندسلیگا داشته و تنها در ۱۷ بازی لیگ ۲۲ گل به ثمر رسانده و ۵ پاس گل داده است. با وجود این، بایرن در حال حاضر هفت امتیاز کمتر از بایرلورکوزن، صدرنشین بوندسلیگا دارد.

قرارداد کین در آلیانز آره‌نا تا سال ۲۰۲۷ اعتبار دارد، اما دنیل لوی، رئیس اسپرز فاش کرد که بندی در قرارداد کین وجود دارد که به آنها امکان می‌دهد کین را بازگردانند.

او به بلومبرگ گفت: جزئیات دقیق قرارداد با بایرن مونیخ باید محرمانه بماند.تنها چیزی که می‌توانم بگویم این است که اگر روزی هری بخواهد به لیگ برتر بازگردد و به تاتنهام بیاید، ما توانایی خرید او را خواهیم داشت.

پس از شکست ناامیدکننده یک بر صفر مقابل وردربرمن در هفته دوازدهم، کین و هم تیمی‌هایش در بایرن به دنبال بازگشت به مسیر پیروزی در دیدار امشب مقابل یونیون برلین در هفته سیزدهم هستند./ایرنا

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال خارجی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه یکشنبه 9 اردیبهشت 1403 با معنی و تفسیر دقیق